BasBQ
Beef en Steak

Welke kamado

Henk zei:
Ik kan en wil niet in jouw portemonnee kijken, maar voor die ? 100,- verschil tussen een Bastard medium en large zou ik voor de grotere gaan. Maar kijk ook eens goed waar je hem kwijt wilt, vooral als je hem wilt inbouwen. Let dan ook op de maten als je het deksel geopend hebt, want dat vraagt extra ruimte :-B

En hoe groot hij ook is, er zal altijd een gelegenheid zijn dat hij te klein is.
Volgens mij weet Roy het al, wil hij er alleen nog niet aan toegeven

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Barbeknoei zei:
Henk zei:
Ik kan en wil niet in jouw portemonnee kijken, maar voor die ? 100,- verschil tussen een Bastard medium en large zou ik voor de grotere gaan. Maar kijk ook eens goed waar je hem kwijt wilt, vooral als je hem wilt inbouwen. Let dan ook op de maten als je het deksel geopend hebt, want dat vraagt extra ruimte :-B

En hoe groot hij ook is, er zal altijd een gelegenheid zijn dat hij te klein is.
Volgens mij weet Roy het al, wil hij er alleen nog niet aan toegeven

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Vertel maar wat weet ik al


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het blijft altijd een lastige keuze, maar ik zou iig wel voor large gaan. 
Het prijsverschil is niet zo heel groot, bij welk merk dan ook, maar je loopt dan iig niet snel tegen ruimtegebrek aan als je eens een keer gek wil doen en veel vlees wil klaar maken.

Ik weet uit ervaring dat het h????l lastig is om te moeten  wachten, ik zou het liefst nu ook een kamado gaan halen, maar ik ben bang dat ik dan toch spijt zal hebben later als ik die ene maand niet gewacht heb en toch de KJ niet gehaald zou hebben. Heb al die tijd al zonder kamado gedaan, dus dat maandje extra wachtten kan er dan ook wel bij voor mij. Daarna heb ik in principe voor de rest van mijn leven wel een topper van een kamado staan.

 
Kogel is door de kerk!!

Mn vrouwke zegt heel simpel geen concessies! Ik ken je te goed anders heb je sltijd het gevoel had ik dan toch maar.... of wat als ik... en dan komt de Large er alsnog! Nu is het de vraag basterd large of kamado joe classic 2 (rood is wel erg gaaf)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
royvanbergen89 zei:
Kogel is door de kerk!!

Mn vrouwke zegt heel simpel geen concessies! Ik ken je te goed anders heb je sltijd het gevoel had ik dan toch maar.... of wat als ik... en dan komt de Large er alsnog! Nu is het de vraag basterd large of kamado joe classic 2 (rood is wel erg gaaf)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ik wil je niet van je idee afhelpen hoor maar de matte Basterd vind ik ook errug mooi en wat oneffenheden zie je veel minder.



 
Klopt is ook erg mooi. Daarom de keuze is reuze. En kwa geld schelen ze weinig uiteindelijk!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Verstandig vrouwke. Dat zei die van mij ook .
Die keuze moet je zelf maken. Vergelijk ze in de winkel en koop waar je het beste gevoel bij hebt. Beide zijn een goede keuze.

Maar ik wil je het nog moeilijker maken, de Il primo en BGE zou ik ook meenemen in je keuze. Het zijn allemaal goede kamado's. Zonde als je ze niet bekeken hebt, want het prijsverschil tussen BGE en de Joe is er nauwelijks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
De dochter is vanmiddag spelen bij een vriendinnetje dus hoeven we niet op te halen opschool. En ga dus zo ket het vrouwtje hier in son en breugel naar bbqbrabant daar hebben ze de BGE Joe basterd en de monolith staan dus kunnenwe samen mooi verglijken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Oh ja monolith, ook een verschrikkelijk mooie kamado . Daar was mijn twijfel tussen monolith en de kj2.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Barbeknoei zei:
Oh ja monolith, ook een verschrikkelijk mooie kamado . Daar was mijn twijfel tussen monolith en de kj2.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ik ben erg benieuwd wat het word en natuurlijk wst het vrouwke ervan vind! Ze staat achter de beslissing en het bedrag (pffieuww weer wat minder zweet op de rug) en ze wil gewoon kwaliteit en natuurlijk van mijn gezeur af zijn!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mijn twijfels ging ook tussen de monolith en kj2.

Uiteindelijk gegaan voor de kj2 omdat men zegt dat bij een BBQ met vilt deze elk jaar vervangen dient te worden. Toch ook zo rond de ?50. Tevens opent de kj2 zo enorm prettig en dan nog de levenslange garantie dus ook maar wat meer knaken er tegenaan gegooid haha.

Zie het al gebeuren dat jij hetzelfde gaat doen, ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
Jaaa het is uiteindelijk de kamado monolith classic zwart geworden! Zo blij! Kreeg ook zon mooie deal er mee dat de prijsverschil zo veel was met de KJ 2
En zoals hier al gesegt is mooi zeart is niet lelijk! Zo happy. Donderdag middag krijg ik in de shop uitleg over hoe de kamado werkt aan maak uit doet en hoe de tenperatuur regelen. Zo happy!


c6e8382abd2a3e2c58da527d92c240a9.jpg
c9136d566b9e3fdce04c57d96f57324c.jpg
086bed12193adca0fbd9de13de59629e.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooi ding! En een extra rooster zodat je nog meer ruimte hebt haha

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
Dat is een hele mooie Roy.
Je hebt alleen nog zoveel tuin over .

Serieus, goede keuze gemaakt.
Toch geen rode....

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Tom# zei:
Mooi ding! En een extra rooster zodat je nog meer ruimte hebt haha

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Haha ja! Was wel even slikken maar nu het uitgegeven is en hij thuis staat merk ik het besrag niet meer! Wa ben ik blij.

Heb het boek hete kolen erbij gekregen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Barbeknoei zei:
Dat is een hele mooie Roy.
Je hebt alleen nog zoveel tuin over .

Serieus, goede keuze gemaakt.
Toch geen rode....

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Haha de weber lijkt wel erg klein erbij zo! En nee het is niey de rode geworden alhoewel het erg een strijd der titanen was. Was de meerprijs de devide en conquer systeem dat niet waard ( ja weet het waren. NOg keer dingetjes anders) op de monolith hebben ze ook halve stenen,sear grates enz dus kan je ook zon systeem maken als je wilt.

408c0ef3f6a48b60c86f47a8336a7bd9.jpg


Heb nig genoeg tuin over
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gefeliciteerd met je mooie aankoop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan