BasBQ
Beef en Steak

Goed voorbeeld doet volgen (pastrami)

Oh jullie gaan lekker snoepen als het klaar is :D ligt het vlees al op de Q :-?
 
Jet zei:
Oh jullie gaan lekker snoepen als het klaar is :D ligt het vlees al op de Q :-?

zojuist erop gelegd met een stukje peren hout, had wat vertraging wegens Sinterklaas  :D

4z5rxen.jpg


H9KWmLJ.jpg
 
en en en????????????????  :-O
 
Ridevi71 zei:
en en en????????????????  :-O

We are waiting :-w hoewashet hoewashet hoewashet
 
Jet zei:
Ridevi71 zei:
en en en????????????????  :-O

We are waiting :-w hoewashet hoewashet hoewashet

Ben gisteren behoorlijk ziek geworden, niet van de Pastrami want die heb ik nog niet aangeraakt.
Maar heb er dus helaas nog niet van geproefd, hij ligt in het alu folie in de koelkast.

hoop dat als ik me straks beter voel ik hem aan kan snijden.
 
vogels zei:
Jet zei:
Ridevi71 zei:
en en en????????????????  :-O

We are waiting :-w hoewashet hoewashet hoewashet

Ben gisteren behoorlijk ziek geworden, niet van de Pastrami want die heb ik nog niet aangeraakt.
Maar heb er dus helaas nog niet van geproefd, hij ligt in het alu folie in de koelkast.

hoop dat als ik me straks beter voel ik hem aan kan snijden.

Och jeetje, ik schrok me rot toen ik de eerste paar woorden las maar gelukkig niet ziek van de Pastrami....................misschien iets teveel pepernoten van sint&piet gegeten ;) dat is echt balen dat je de pastrami nog niet heb kunnen proeven maar na een paar dagen in de koelkast proeft de pastrami eigenlijk nog beter :D
Nu gewoon ff lekker uitzieken en over een paar dagen ga je lekker genieten van je eigen pastrami, beterschap.
 
Jet +1

De pastrami wordt er echt niet minder van.
Beterschap ook
 
Zo heb het eens uitgepakt en gesneden, heb nog maar een klein stukje geproefd (durf nog niet echt).
Van wat ik proefde is toch vooraf peper, vind dat dit wel erg overheerst, maar heb dan ook vooral een klein stukje met veel "korst"geproefd.

Zal komende week eens een lekkere sandwich maken en het zowel warm als koud eten voor een volledige smaaktest.

wat foto's:

dwlmTAY.jpg


umFjmQJ.jpg


9045wzW.jpg
 
het ziet er iig geweldig lekker uit.
krijg er hier weer spontaan honger van
 
Als het net zo lekker smaakt als dat er uit ziet moet het goed komen ;)
 
Ziet er super uit, bedankt voor het delen.
 
Die is toch mooi geworden.
Is het vlees ook mooi sappig gebleven?
 
Ziet er heerlijk uit!
nog veel beterschap!
 
Pastrami for medicine!
 
Die ziet er zeer goed uit Vogels, als je je wat beter voelt wil ik wel weten hoe de smaak en de malsheid vindt.
De korst is inderdaad peperig maar dat is minder als je een hele plak proeft.
 
Ziet er goed uit. Ik krijg zin in broodje met die heerlijke pastrami. :)
 
De pastrami ziet er erg lekker uit :D als ik ziek of flink verkouden ben (of je krijgt medicijnen die geheel je smaak verzieken X( ) dan is peper eigenlijk de enige smaak die heel erg overheersend is, tenminste bij mij dan ;)
We zien de foto's van je sandwich wel verschijnen, rustig aan.
 
Zo vandaag durfde ik het wel weer aan en had ik er ook de tijd voor.
Dus een portie warm gemaakt en een portie koud geproefd, en natuurlijk ook een sandwich gemaakt met getoast brood, mosterd en augurk.
het vlees is heerlijk mals en ook nog goed vochtig (wat je ook merkte met het vacu?meren).

E0HFogq.jpg


Om eerlijk te zijn vind ik het vlees zelf (dus zonder sandwich) niet erg speciaal, ik proef ook nauwelijks de smaken terug van de kruiden waar hij toch 4 weken in heeft gelegen. En zoals al eerder vermeld vind ik de peper toch erg overheersen.

Op een sandwich komt de Pastrami beter tot zijn recht, met wat scherpe mosterd en een augurkje is het een lekkere hap. Warm is het net iets lekkerder dan koud.
Maar ik kan niet beamen dat het nou super lekker is.

Wellicht ligt het aan het gebruikte vlees dat natuurlijk erg mager was, dus denk dat ik het gewoon nog eens moet maken :)
Maar ook deze batch komt zeker op hoor  :D.

bedankt voor het kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan