BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd april 2024 - Pizza the worlds best comfort food.

Ben benieuwd naar de inzendingen. Voor pizza lijkt het me vooral een wedstrijd voor wie de pizza het mooiste kan beleggen :D

Mss AI wat ideetjes vragen. :ROFLMAO:
 
Ben benieuwd naar de inzendingen. Voor pizza lijkt het me vooral een wedstrijd voor wie de pizza het mooiste kan beleggen :D
Een pizza hoeft een pizza niet te zijn om op een pizza te lijken toch ? 😅 Ik heb al weer wilde ideeën in mijn hoofd 🤣
 
Pizza uit de Ooni is toegestaan.
Dit accepteren wij ook in high&fast.

Opdracht aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Pizza: Quattro formaggi e Quattro salumi
IMG_20240410_182015.jpg
 
Leuk weer zo'n laagdrempelige fotowedstrijd! Toevallig staat pizza morgen op het menu. :D vanmiddag rond een uur of 17 maar eens aan het deeg beginnen.
 
Hierbij mijn inzending voor de fotowedstrijd, succes allen!

IMG_20240414_180355~2.jpg


 
Pizza is natuurlijk iets wat iedereen lekker vindt en waar je veel kanten mee op kan.

Is het echt heel erg vervelend als ik absoluut geen liefhebber van pizza ben? :unsure: ik weet het ik ben de uitzondering die de regel bevestigt en heb echt regelmatig verse pizza voor mijn vrouw gemaakt ( die daar echt van smulde ) maar ik sla echt even over ;)

Succes voor de deelnemers!
 
Is het echt heel erg vervelend als ik absoluut geen liefhebber van pizza ben? :unsure: ik weet het ik ben de uitzondering die de regel bevestigt en heb echt regelmatig verse pizza voor mijn vrouw gemaakt ( die daar echt van smulde ) maar ik sla echt even over ;)

Succes voor de deelnemers!
Helemaal geen pizza? Ken mensen met allergie of die geen kaas lusten en pizza laten staan. Of die geen tomaat lusten en dan bbq saus is creme fraiche op de vorm doen.

Of Nutella banaan
 
1713683787974.png


 
Helemaal geen pizza? Ken mensen met allergie of die geen kaas lusten en pizza laten staan. Of die geen tomaat lusten en dan bbq saus is creme fraiche op de vorm doen.

Of Nutella banaan
Nee ik heb geen allergie of iets dergelijks en waar het aan ligt kan ik ook niet uitleggen, ik heb het vaak genoeg geprobeerd en vroeger wel "gezellig" ( lees tegen wil en dank ;) ) mee geweest naar een pizzeria en daar latere keren voor pasta gekozen, maar het smaakt me gewoon niet. Het is dus zonde van de ingrediënten en de moeite om ze te bereiden voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan