BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd april 2024 - Pizza the worlds best comfort food.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.047
Voor deze maand is het onderwerp:

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van maart, @Lennart_Diegast

“Na het doorspitten van de Hall of Fame was ik verbaasd dat er nog nooit voor Pizza is gekozen. Vandaar dat ik deze maand heb gekozen voor:

Pizza, the world's best comfort food

Pizza is natuurlijk iets wat iedereen lekker vindt en waar je veel kanten mee op kan.
Maak je het deeg zelf of houd je het simpel?
Ga je voor klassieke toppings of creëer je iets uit je eigen hoge hoed?

Ik ben benieuwd naar al jullie toffe creaties.

Veel BBQ plezier in april!”

Edit:
Pizza uit de Ooni of andere hout of gasgestookte speciale pizzaoven is ook toegestaan. Elektrisch niet.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-04-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even wachten... even wachten nog... nog even wachten...
 
Mogen de Ooni's gebruikt worden?
Of moet hij van een BBQ komen?


@Zzzjon JIJ VOELT M AL AANKOMEN HE!??!?! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Hmm, nog nooit voorgekomen en april 2020?
En in een Ooni kan je veel hetzelfde maken als in een gas bbq, sja, ehm, als we doorgaan kan je hetzelfde zeggen van een oven binnen, maar tja, ehm, wat zijn de regels?
 
Vandaar de vraag aan de jury.
Ooni bereidingen worden wel toegestaan in het High and Fast topic, wat ook BBQ verplicht topic is.. dus daarom zou ik zeggen het mag.
Ik kan echter begrijpen dat we daar wat minder streng zijn dan bij het fotowedstrijd topic.
De jury zal het vast beantwoorden. Ik ga alvast brainstormen.
 
tja, als Ooni of andere pizza oven niet mag gaan de mensen die er een hebben sowieso niet mee doen, want diegenen met een Ooni gaan geen stap terug zetten om pizza op de Q te doen want die zijn minder goed.
 
Leuk onderwerp!

Maareh ooni mag toch wel. 😂😂
 
Het maakt mij trouwens niets uit hoor 😁
Ik vind ooni's ook prima. Wat vindt de forumleiding?

De titel klopt inderdaad niet haha
 
Waarom zou een ooni niet mogen?als ik op m’n bastard de rotisserie ring zet?deze heeft ook een klep aan de voorkant.
Denk dat in dit geval de regel iets soepeler genomen kan worden
 
Een laten bezorgen mag ook ?😄.
 
Als je dan de wedstrijd wint, dan doen we echt wat verkeerd natuurlijk...

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ja dan gaat de prijs denk ik naar de plaatselijke pizzeria

Misschien wel de titel nog aanpassen naar 2024.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan