BasBQ
Beef en Steak

Zoete aardappel experimentje.

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Mede Qers,

Ik weet al niet eens meer hoelang geleden en waar ik de foto's vandaan heb. Maar ze zaten me de laatste dagen te plagen dus ik kon me vandaag niet meer bedwingen.

Het gaat om deze foto's



Meer info heb ik niet.

Dus ingredi?nten halen en aan de slag.

Zoete aardappel


Kop en kont eraf


Dan het leukste deel, boortje 18.


De ingredi?nten, roomkaas, peper en spek.


Ik heb de roomkaas eengemaakt met rub.


Zoete aardappel gevuld met roomkaas en de peper


Omwikkeld met bacon


Op de WGA


Dat ging niet zo als gepland. Nou had ik ook nog de OTP aanstaan dus daar maar opgegooid.

Klaar, na een uur op ??? graden. (Deel WGA deel OTP)




De smaak was lekker. Bacon lekker knapperig. Zoete aardappel zacht, rondom de peper heeft de aardappel pit van de peper opgenomen (beetje), roomkaas met rub proef je bijna niet terug.

Leuk om te maken maar kan verbetering gebruiken.

Bedankt voor het kijken. 
 
Leuk thema, het lijkt me leuk om ook iets in die trent te maken.
Dank je
 
Ziet er goed uit...Apart, mooie foto's en ik denk ook erg lekker...
 
Q-en met elektrisch gereedschap.Wat een geweldig idee. Als ik dat ga doen denkt mijn vrouw meteen dat ik iets van het "lijstje" ga doen. Hoe vreemd zal ze kijken wanneer in een aardappel ga uithollen.
Mooi dat je de "kleur" trouw bent gebleven, was toentertijd een hele mooie machine. ;)
 
leuk experiment
 
Mooie probeersel. Bij gebrek aan boor 18 kun je wellicht ook de appelboor pakken, maar ik vind 'm leuk. Laat ik nu een paar bataatjes in de kast hebben liggen deze week.... :)
 
Grappig, waar je een boortje al niet meer voor kan gebruiken, ziet er goed uit
 
Alleen al voor het boren zou je dit recept eens willen proberen... Thx for sharing...
 
deze heb ik gemist  :D geweldig .... met je boortol een pieper te lijf gaan  :D :D :D
wel een leuk idee zo  ;)
 
Het ziet er lekker uit, gaat op de todo list.
Ik prefereer een klokhuissnijder, het ziet er uit alsof een timmerman aan het werk is  :p .
 
Blijft toch een bruut gezicht die boor erbij... leuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan