BasBQ
Beef en Steak

Zelfbouw buitenkeuken voor mijn Kamado en Weber

Oke bedankt mannen,

Het is nu een paar dagen later, het is wel iets weg getrokken, maar voor nu laat ik het er bij.
Hij is 2x behandeld, en natuurlijk mag t ook wel beetje “grof” zijn.

Wijze les


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
@mrooding
Ik zou deze winter een buitenkeuken willen maken op basis van jouw ontwerp. Alvast bedankt voor de goede ideeën.
Zou ik kunnen weten waar je je hout hebt besteld en op maat laten zagen? Ik neem aan dat het douglashout is of is her gewoon vurenhout. Ik vond de balken niet op de website van Hornbach.
 
@mrooding
Ik zou deze winter een buitenkeuken willen maken op basis van jouw ontwerp. Alvast bedankt voor de goede ideeën.
Zou ik kunnen weten waar je je hout hebt besteld en op maat laten zagen? Ik neem aan dat het douglashout is of is her gewoon vurenhout. Ik vond de balken niet op de website van Hornbach.

Leuk om te horen! Ik heb mijn hout besteld bij https://www.douglas-hout.nl/. Zij hebben ook de dikste balken meteen op maat gezaagd voor mij. De rest heb ik thuis gezaagd.
 
@mrooding, je foto's van je buitenkeuken doen het goed op Pinterest. Bizar hoe ik uitgerekend op jouw keuken terecht kom! Oud-collega, we wonen 1 straat bij elkaar vandaan, maar moet op internet een foto van je keuken tegenkomen!

Super tof geworden en leuk om je hele verhaal zo te lezen.

Ik kom je vast binnenkort weer een keer tegen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan