BasBQ
Beef en Steak

Worstenvuller 3L verticaal handmatig + 3 vulbuizen E67,00@VidaXl

Mooie aanbieding, ben al voorzien maar voor de mensen die er nog geen hebben en af en toe een worstje draaien is een vuller echt een aanrader.
 
En het is al bijna kerst... ziet er best degelijk uit volgens mij... doen?
 
twijfel...
 
mrwolf zei:
Tempting.... Maar waar laat ik het weer he ;)

Hier het zelfde probleem. Gelukkig heeft vrouwlief van het weekend een ijsmachine gekocht. Dat geeft een iets betere onderhandelingspositie......
 
Ik kon me toch niet beheersen en heb hem gekocht, vandaag wordt-ie afgeleverd.  :D

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, en met name naar een ontluchtingsventiel. Als dat er niet opzit ga ik hem waarschijnlijk terugsturen...
 
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen, het is toch een verleidelijke
prijs voor een vulbus.
 
Ceriel zei:
mrwolf zei:
Ik kon me toch niet beheersen en heb hem gekocht, vandaag wordt-ie afgeleverd.  :D
De 5ltr uitvoering is onderweg naar ons...  :D

Voor die 10 Euro.. is wel erg groot, maar met jouw productie... :D
Ben benieuwd naar de afwerking van deze bus.
 
Hij hoeft niet vol toch?  :p Die ?10,- was voor mij ook de reden dat ik de grotere besteld heb.
Kwaliteit lijkt me gelijk aan die van Beeketal. Ben wel benieuwd naar het materiaal van de tandwielen en of er een ontluchtingsventiel op zit.

Martijn heeft de "kleine" stopbussen uit het assortiment gehaald vanwege de slechte kwaliteit van de (nylon) tandwielen, en levert alleen nog professionele kwaliteit.
Maar deze kosten dan ook >?300,- .... Voor dat geld kan ik drie van deze verslijten  :)
 
Hij is binnen. Meteen opengeschroefd  :D en tandwielen bekeken, deze zijn van staal. Er wordt aangeraden om voor en na ieder gebruik deze te smeren met foodgrade vet (niet bijgeleverd).

Er zit geen ontluchtingsventiel op, ontluchting lijkt moeten te gaan door gaatjes in de siliconen afdichting.

Verder is de afwerking van het plaatwerk nogal ruw, oppassen met schoonmaken dus...
Update volgt na de eerste keer gebruik
 
Terug
Bovenaan Onderaan