Beef en Steak

Welke inbouw gas bbq budget +/- 600

blefke

Stoker
Hi Guys,
Vraagje...
Ik ga binnenkort beginnen aan een buitenkeuken... afdak is gemaakt...
Nu wil ik naast mijn webertjes ook een inbouw gas bbq hebben.
Kun je met een beperkt budget voor +/- 600 ( mag ook goedkoper) een goede gas bbq aanschaffen.
Mochten er goede mogelijkheden zijn, zou ik graag weten welke...

Grzzz blefke

Kijk ook eens naar een gas plancha plaat inbouw . Grote brede plaat is fantastisch om op te werken.

Kijk ook eens naar een gas plancha plaat inbouw . Grote brede plaat is fantastisch om op te werken.
Die heb ik afgelopen zomer gekocht ;-) Inderdaad fantastisch om op te werken.... Staat nu nog los, maar wil ik ook in de keuken inbouwen....

Schermafbeelding 2025-12-11 om 23.09.53.png

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Dat mag wel een mega keuken worden dan.

Wellicht een gas bbq kopen en het onderstel eraf slopen zodat je deze op een tafel oid op gelijke hoogte aan de rest kan zetten?

+1 voor de plancha dit is zo een mooie tool om mee te koken

Dat mag wel een mega keuken worden dan.

Wellicht een gas bbq kopen en het onderstel eraf slopen zodat je deze op een tafel oid op gelijke hoogte aan de rest kan zetten?
Dat onderstel gaat er zo wie zo onderuit.. nu gemonteerd daar ik anders geen plaats zou hebben... ;-) Maar vind ik een gas bbq met plnacha gedeeld dan kan die weg ;-) Nou ja weg.. dan gaat die de caravan in;-)

Be

die heb ik ook op internet gezien...
Heb jij daar ervaring mee bet deze bbq's?
Nee zelf geen ervaring mee, heb zelf een exemplaar op gas van Napoleon (geen inbouw). Dus geen idee wat de kwaliteit is… Ben zelf erg tevreden over Napoleon, die hebben ook inbouwmodellen. Zijn wel wat boven het genoemde budget maar qua garantievoorwaarden en bouwkwaliteit erg goed!

Nee zelf geen ervaring mee, heb zelf een exemplaar op gas van Napoleon (geen inbouw). Dus geen idee wat de kwaliteit is… Ben zelf erg tevreden over Napoleon, die hebben ook inbouwmodellen. Zijn wel wat boven het genoemde budget maar qua garantievoorwaarden en bouwkwaliteit erg goed!
Ik zelf heb 2 wga's de 57 cm kettle van weber + de plancha.. Heb gemerkt dat ik de laatste 2 jaar de grote weber helemaal niet meer gebruikt heb. Altijd de wga's en plancha sinds ik die heb..

• Leuk
Waarderingen: Noah
Ik zelf heb 2 wga's de 57 cm kettle van weber + de plancha.. Heb gemerkt dat ik de laatste 2 jaar de grote weber helemaal niet meer gebruikt heb. Altijd de wga's en plancha sinds ik die heb..
Ik heb de Napoleon Rogue 525 (gas, met achterbrander voor rotisserie en een sizzle zone) en een Grill guru large elite. Ik merk dat ik de combinatie vooral erg makkelijk vind! Low&slow op de kamado en alle bijgerechten op de Napoleon. En bij revearse sear eerst op lage temp op de kamado en dan gloeiend heet afgrillen op de sizzle zone. Ik vind het echt super om die gasser erbij te hebben, levert een hoop gebruiksgemak op. Zo’n plancha is ook een superfijn ding!

Terug
Bovenaan Onderaan