BasBQ
Beef en Steak

Wedstrijd kip

 
 
 
 

Jappert

Gemarineerd
Berichten
1.041
Bij wedstrijden worden ook kippendijen gemaakt. Ik kan echter nergens een standaard receptje hiervan terug vinden. Misschien kijk ik er overheen?
 
Bedankt T. Wist niet dat ze het cupcake chicken noemde. De bedoeling van die bak met bouillon is dat de kip dat via de gaatjes opzuigt?
 
Bedankt voor dit recept. Ik was na het zien van de kip op de cook-off ook erg benieuwd naar hoe dat gemaakt word. Deze kan gaat op de todo lijst.
 
Het vel schoonmaken is een leuk karweitje  :p
 
Big-T zei:
dit is mijn variant op wedstrijden. Zijn 4de geworden hiermee op de cook-off

http://www.southerndutchbbq.com/cupcake-chicken/
Omdat ik ook erg benieuwd was naar de smaak van de wedstrijd-kip vandaag 2 cupcake-kippetjes gemaakt volgens dit recept, smaak en malsheid erg goed!
Gaan we vaker maken, bedankt!



Nog een vraagje over de bouillon/kruidensoep, kan ik deze nog een keer gebruiken? Heb hem nu teruggekoeld en in de vriezer gezet...
 
ziet er lekker uit! ik gebruik de bouillon maar 1 keer, dus geen idee of je hem nog eens kunt gebruiken ;)
 
Volgens mij was ik dit draadje begonnen :-s staat nog steeds op de todo. Net als de F-balls overigens, die ga ik straks maken. Misschien is dit wel een goeie voor volgende week :)
 
By the way zien er top uit Ceriel!
 
Geweldig, "topic-kapen" wordt misschien wel "het nieuwe woord van 2014".
Maar idd ze zien er prima uit Ceriel!
 
Big-T zei:
ziet er lekker uit! ik gebruik de bouillon maar 1 keer, dus geen idee of je hem nog eens kunt gebruiken ;)
Vandaag de bouillon voor de tweede keer gebruikt, niets mis mee... B-).
Vorm was minder goed dan gisteren, smaak beter omdat ik iets minder rub gebruikt heb.

 
Lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan