BasBQ
Beef en Steak

Weberstyle 6742 doet het niet zo best

 
 
 

mobilsmoker

Kooltjesharker
Berichten
232
Zoals de titel het al beschrijft!  Het scherm knipperde,  de tijd stopte zomaar etc, etc  ik had hem al omgeruild voor een andere maar deze is niets beter!  Nu krijg ik mijn geld terug en wat raden jullie nu aan in de prijsklasse van ongeveer 50 euro??  Ik ben benieuwd over jullie adviezen en waarom?!  Alvast bedankt
 
Wat is dat?
 
Sander72 zei:

Een digitale thermometer van Weber. Die moeten eigenlijk alleen maar barbecues maken en de rest aan anderen over laten.
 
De iGrill (2 of Mini) is natuurlijk een leuk ding :)

Zelf heb ik een BaseTech BK-BBQ gekocht (bij Conrad). Simpel, maar goedkoop (twee tientjes of zo) ?n ook draadloos. En tja, hij doet wat het moet doen. Temperatuur instellen en dan wachten tot het alarm afgaat :)
 
IGrill is alleen voor de IPhone toch??  En die heb ik niet....  Maverick maar ja die kost rond de 75 euro!!  Mag het een beetje meer zijn???
 
De BaseTech kost 20 tientjes :).
Overigens is er al een hele tijd een Android app voor de iGrill beschikbaar hoor. Dus die werkt ook prima met Android toestellen  (mits niet te oud. Zie site voor details ).
 
European Outdoorchef maakt leuke rond de 35, met kern en dome temperatuur in 1 probe. Ik heb er twee, en eentje doet al bijna 7 jaar z'n werk en zeker z'n geld waard...
En dan aanvullen met de Fantastjes...
 
Thnx voor de tips maar die fantastjes heb ik het mee gehad..... Ze zijn goed maar voor sommige stukken vlees vind ik ze niet nauwkeurig genoeg   de ene fantast is zeer goed en de andere zeer slecht!! Ik ga me er eens goed in verdiepen en in oktober ben ik jarig dus dat komt ook wel goed denk ik
 
Haha mag het een onsje meer zijn??  Ja natuurlijk!!  Maar een guru dat weet ik nog niet...  Ik vond het wel veel geld hoor
 
mobilsmoker zei:
Haha mag het een onsje meer zijn??  Ja natuurlijk!!  Maar een guru dat weet ik nog niet...  Ik vond het wel veel geld hoor

Vond ik eerlijkgezegd ook. En heb het een hele poos volgehouden met het idee "da's toch niet echt bbq'en"... Maar slaap is me toch net iets heiliger gebleken dan de paar centjes en de guru is wel zeer accuraat.
Met een hele goeie insteker a la Thermapen geraak je trouwens ook al een eindje hoor.
 
Op Amazon.de zijn die Maverick dingen ook prijstechnisch gunstig richting je thuisadres te krijgen.
 
Ik wacht 3 oktober af ( dat is mijn verjaardag)  en dan maak ik de keuze tussen een maverick of toch een guru
 
Drrrrie Oktoberrrr... Leidens Ontzet en meneer is jarig... wat een feest!

Ik ben erg blij met mijn Maverick (zwarte 733) en blauwe thermapen (die snelle) is ook top.
 
Sander72 zei:
Drrrrie Oktoberrrr... Leidens Ontzet en meneer is jarig... wat een feest!

Ik ben erg blij met mijn Maverick (zwarte 733) en blauwe thermapen (die snelle) is ook top.

Jouw huis woont in Leiderdorp Sander.....das nog geen Leiden.....
 
Lowietje72 zei:
Jouw huis woont in Leiderdorp Sander.....das nog geen Leiden.....

En da's maar goed ook Lourens, ik zorg altijd dat ik ver uit de buurt ben rond die datum... Leidse Glibbers!  :-O
 
Ik ga voor de maverick et733 ik had nog gedacht aan een cyberq of iets vergelijkbaars maar dat vind ik toch echt een beetje te prijzig   daarom koop ik er misschien nog een maverick tip top bij....  Als het bbqpaleis ze heeft liggen en anders maar eens bestellen!!
 
Zo..... De maverick et 733 is besteld en een maverick tip top!!  Dinsdag na 16.00 uur binnen.  Ik maak grote blij
 
mobilsmoker zei:
Zo..... De maverick et 733 is besteld en een maverick tip top!!  Dinsdag na 16.00 uur binnen.  Ik maak grote blij

Goede keuze
 
81f0a812b76cd94e67cd6ef1667c0dd3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan