Beef en Steak

Weber Summit accesoires (evt niet van Weber)

FvdB

Vuurmaker
Na jaren met plezier met mijn bbq's gewerkt te hebben (alleen nauwelijks hier laten zien :rolleyes:) wil ik wat verandering gaan aanbrengen in het 'wagenpark'. Ben van plan om mijn compacte kamado en mijn Mastertouch weg te doen en dan naast mij trouwe WGA een Webber Summit E6 te kopen.
Heb al gezien dat er leden zijn met de nodige ervaring met de Summit en dat die overwegend positief is.
Zijn er in jullie ogen accesoires (al dan niet van derden) die ik meteen op mijn lijstje moet zetten nu ik toch aan het sparen ben?

De Grill Guru Compact en Mastertouch zal ik hier ook te koop aanbieden als ik de foto's heb gemaakt. Mocht je alvast interesse hebben let me know ;)

Summit gebruiker hier maar zonder echte specifieke Summit accessoires .
Goede drippan / bak is wel prettig.

Welke accessoires gebruik je nu?
Wat is je afweging om een Summit te kopen?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Summit gebruiker hier maar zonder echte specifieke Summit accessoires .
Goede drippan / bak is wel prettig.

Welke accessoires gebruik je nu?
Wat is je afweging om een Summit te kopen?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Weinig accesoires in gebruik nu. Vooral extra grate op mijn kleine kamado. Maar vroeg me af of er iets van multilevel rooster is en of dat überhaupt iets toevoegt. Of dat er bijvoorbeeld een handigere difuser plate om makkelijker rookhout of kolen bij te kunnen voegen.

Ben lang aan het denken geweest aan een grotere kamado maar toen ik recent mijn Mastertouch weer eens gebruikte werd ik daar ook weer echt vrolijk van. Wil dus eigenlijk vooral het gebruiksgemak en degelijkheid van een Weber met de voordelen van de dubbele wanden om voor langere sessies de temp makkelijker onder controle te houden. En natuurlijk is het grotere grilloppervlak mooi meegenomen.
Bovendien zie ik hier op het forum weinig negatieve dingen over de Summit (ook niet over de goede kamado's overigens) en dat stelt me ook wel gerust.

Terug
Bovenaan Onderaan