BasBQ
Beef en Steak

Weber Pizzasteen

L

Lisanne603

Gast
Hallo BBQ-experts!

Mijn vriend is een BBQ-fanaat en met name verliefd op Weber. Hij heeft sinds kort een Weber Genesis die hij het liefst zo vaak mogelijk aansteekt.
Nu wil ik hem met kerst graag verrassen met een pizzasteen van Weber. Er zijn echter zo veel verschillende. Ik heb hier helaas nog weinig verstand van. Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is!
Na eigen onderzoek lijkt me de pizzasteen van het Gourmet BBQ Systeem van Weber een goede keus.

De draagbeugels van de pizzasteen verschillen echter. Wat is het verschil hiertussen en welke pizzasteen is fijner?
http://www.fonteyn.nl/media/catalog/product/cache/1/image/960x640/93d174a82aafd06f57e8792f87c22da3/w/e/weber-pizzasteen-met-draagbeugel/Buitenkeukens-Accessoires-Barbeceue-Weber-Gourmet-BBQ-Systeem-Pizzasteen-met-Draagbeugel-8836-31.jpg
weber-pizzasteen-gbs.jpg

Alvast bedankt voor jullie tijd en expertise! :)
 
Hoi Lisanne,

Als je een rooster op de Genesis hebt met een ronde uitsparing, een gbs rooster zou ik voor de speciale Weber Gbs pizzasteen gaan.

Anders zou ik voor de goedkoopste gaan. Cadac heeft ook een fijne pizzasteen voor weinig, lees minder dan 20?.
 
Oke, dat is een goede tip, want hij heeft geen GBS rooster.

Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan