Kom net op Youtube een filmpje tegen van een Weber pelletsmoker.
Wat denken jullie ervan?
https://www.youtube.com/watch?v=5Fxf8o3MY3o
Wat denken jullie ervan?
https://www.youtube.com/watch?v=5Fxf8o3MY3o
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sander72 zei:Fantastisch wervend filmpje waarin alles er zalig en waanzinnig mooi uitziet... veel electronica en toeters en bellen. Precies wat ik niet aantrekkelijk vind. Ik hou van puur vuur en zo min mogelijk wifi rond mijn groene ei. Maar kan me enorm goed voorstellen dat je hier opgewonden van kan raken... perfect rookje en mooie glanzende producten telkens als de deksel van die grill open gaat!
Sander72 zei:Fantastisch wervend filmpje waarin alles er zalig en waanzinnig mooi uitziet... veel electronica en toeters en bellen. Precies wat ik niet aantrekkelijk vind. Ik hou van puur vuur en zo min mogelijk wifi rond mijn groene ei. Maar kan me enorm goed voorstellen dat je hier opgewonden van kan raken... perfect rookje en mooie glanzende producten telkens als de deksel van die grill open gaat!
Ewald zei:Sander72 zei:Fantastisch wervend filmpje waarin alles er zalig en waanzinnig mooi uitziet... veel electronica en toeters en bellen. Precies wat ik niet aantrekkelijk vind. Ik hou van puur vuur en zo min mogelijk wifi rond mijn groene ei. Maar kan me enorm goed voorstellen dat je hier opgewonden van kan raken... perfect rookje en mooie glanzende producten telkens als de deksel van die grill open gaat!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, een vette +1
Frits zei:Sander72 zei:Fantastisch wervend filmpje waarin alles er zalig en waanzinnig mooi uitziet... veel electronica en toeters en bellen. Precies wat ik niet aantrekkelijk vind. Ik hou van puur vuur en zo min mogelijk wifi rond mijn groene ei. Maar kan me enorm goed voorstellen dat je hier opgewonden van kan raken... perfect rookje en mooie glanzende producten telkens als de deksel van die grill open gaat!
Deze barbecue is ook niet iets voor de meeste mensen op dit forum, maar er zijn veel mensen buiten het forum waar dit een geweldige barbecue voor is. Kijk bijvoorbeeld naar mensen die een gas barbecue geweldig vinden.
Zelf vind, vond, ik het er wel mooi uitzien en sommige features zelfs veelbelovend en de prijs ook erg aantrekkelijk.
Maar ik zou er toch ook wel eentje willen voor op het werk, want er kan een massa aan vlees op.
Helaas heeft het ontwerp toch een paar fouten die heel hinderlijk blijken te zijn. Zoals Janno hierboven al schrijft je vet wat onderin de barbecue verzamelt kan in de fik vliegen (greasfire), dit gebeurde bij een iemand al bij de eerste cook.
Ook werkt het glijsysteem in de pelletbak niet naar behoren en wordt er veel as in en uit de bbq geblazen en dan zijn er ook software problemen.
Gelukkig staan de smokers voor Nederland nog op de boot en weet Weber deze problemen voor die tijd op te lossen.