BasBQ
Beef en Steak

Weber Master Touch

K

Kaszi

Gast
Vandaag de Bbq aangekregen, sorry als de vragen wat 'stom' klinken, maar ben een beginneling.

Heb hem helemaal ineen gezet, maar heb 2 vragen.

Waarvoor dient het aluminium schaaltje dat erbij zit?
En waarvoor is het zwarte plastieken bakje?

Morgen wordt hij gedoopt.  :)

 
Het zwarte bakje is een maatbeker voor de briketten.(ik heb hem nooit gebruikt)
Misschien dat je een foto heb van de aluminium schaal.
Want volgens mij heb jij een aspan toch.
 
Is zo een aluminium schaaltje dat je kan gebruiken om groentjes of zo in te garen. In het boekje staat dat je het onder de bovenste gril moet zetten, maar ik begrijp de logica daar niet van...
Op de onderste gril doe je toch de houtskool?
Of is dat een druipschaaltje voor het vet van het vlees???

Ik wou daar morgen tomaatjes in klaarmaken met kaas en wat kruiden.
 
Dat schaaltje hoort op je kolenrooster naast de briketten. Het vangt het vet op en is een warmte buffer. Kan me vullen met water, bier, wijn
 
De Appie verkoopt tegenwoordig ook kleine aluminium bakjes. Je kan trouwens beter een metalen braadslede halen bij de Ikea of blokker, kosten een tientje en gaan eeuwig mee
 
mij n vraag is eerder van wat voor bbq je hebt gekocht, dat zal je vraag denk ik iets meer verduidelijken
 
Leo zei:
mij n vraag is eerder van wat voor bbq je hebt gekocht, dat zal je vraag denk ik iets meer verduidelijken

Staat dacht ik in de titel.

Een weber master touch 57cm
 
Frits zei:
Dat schaaltje hoort op je kolenrooster naast de briketten. Het vangt het vet op en is een warmte buffer. Kan me vullen met water, bier, wijn

OK, dat verduidelijkt veel.  Dank je.
 
Dat zilveren bakje is een vet opvang bakje...standaard alu bakje van weber. Maar je kan er natuurlijk ook gerechten in klaarmaken.

 
Terug
Bovenaan Onderaan