BasBQ
Beef en Steak

Weber Master Touch 57 op verrijdbare tafel

E

Ed321

Gast
Hallo,

Enige tijd geleden begonnen aan het bouwen van een tafel zoals zovelen van jullie.
Afgelopen weekend dan eindelijk af kunnen maken.. zelfs voordat de zomer voorbij is.

heerlijk geBBQed












 
Aan de master touch zit normaal de meegeleverd slide a side om de deksel aan de zijkant te verschuiven.
Voor die toevoeging zitten er al 2 gaatjes aan de zijkant van de ketel.
Die heb ik gebruikt om de ketel te bevestigen door 2 x een draadstaal pin in de tafel te steken (10cm ongeveer) en de ketel met moertjes te bevestigen
Het handvat heb ik ook in het tafelblad vastgemaakt.
Geen beweging in te krijgen.


 
Strak tafeltje hoor. Ziet er goed uit
 
Moooooi zeg.
 
Erg netjes! Mooie kleurstelling ook.
 
Handige Harry... erg mooi hoor! Olijke kleurtjes ook wel...  ;)
 
Harry,

Prachtig gedaan! Ik heb een vraagje, ik ben zelf ook bezig met een tafel (verslagje komt tzt) en ik wil graag weten hoe de side-a side (zo heet dat toch), dus die beugel voor de deksel aan je tafel hebt gemaakt. Volgens mij heb een zo'n losse houder gebruikt, voor oudere webers's zonder side a side?  Kan je daar misschien over vertellen en wat foto's maken? Normaliter hangt deze aan je BBQ, dus ik ben benieuwd!

Thanks, Jerome.

 
jerome zei:
Harry,

Prachtig gedaan! Ik heb een vraagje, ik ben zelf ook bezig met een tafel (verslagje komt tzt) en ik wil graag weten hoe de side-a side (zo heet dat toch), dus die beugel voor de deksel aan je tafel hebt gemaakt. Volgens mij heb een zo'n losse houder gebruikt, voor oudere webers's zonder side a side?  Kan je daar misschien over vertellen en wat foto's maken? Normaliter hangt deze aan je BBQ, dus ik ben benieuwd!

Thanks, Jerome.

Volgens mij is het een Weber Master Touch met een vaste dekselhouder.
Als ik het bekijk heeft hij de dekselhouder verwijderd en vervolgens de gaten hiervan gebruikt voor de ophanging van de Q in het meubel.
De dekselhouder is vervolgens weer aan de zijkant van het meubel gemonteerd met een paar boutjes.


 
Ik heb de bestaande slide a side verwijderd en zo'n weber slide gekocht.

Ik heb deze bevestigd aan de tafel middels 2 M8 draadstangen.
De lipjes van de slide a side passen perfect op de M8 formaat.
Laat deze ongeveer 10 cm van de tafel anders komt de deksel tegen de zijkant aan.


 
Terug
Bovenaan Onderaan