BasBQ
Beef en Steak

weber master touch 57 gbs goede prijs?

Big Rock

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo .

Ben op zoek naar een leuke bbq en na veel lezen hier is mijn oog op de weber master touch 57 gbs gevallen.
Nu heb ik een in mijn ogen mooie aanbieding gevonden.
Nu is mijn vraag is deze aanbieding echt zo scherp of haal ik hem elders goedkoper .
Via google kon ik hem niet goedkoper vinden, maar jullie kenners weten de juiste plekken beter te vinden dan deze amateur.
Weet niet zeker of ik hier mag linken naar de site maar gaat hier om een Weber Master-Touch GBS Houtskoolbarbecue - 57 cm - Spring Green voor de prijs van 195,30 dit is incl. verzenden.
Betrouwbare site trouwens

Bedankt alvast voor het meedenken.
 
lijkt mij ook een prima prijs
 
Hij is wel errug Spring en errug Green...  :D
 
idd erg spring green maar een andere kleur kost gelijk 299 dus voor dat verschil neem ik wel een groene , vrouwlief ook blij
 
voor de Liefhebber omgeving Wassenaar
tc Bosrand Wassenaar
heb er ook nog een paar staan voor ?199,--
 
Idd Ryan.

Vind een aantal andere kleuren wel mooier maar lelijk is ie niet en hij werkt hetzelfde.
 
Nou mensen dankzij Jackm zijn ze binnen hoor.........ze???? .
Ja zijn er gelijk 2 geworden, want heb een tuin en een camping dus ja dan maar 2 .
Het zijn 2 zwarte weber master touch gbs 2014's geworden en ben er erg blij mee.
Top service van Jack .
Jack nogmaals bedankt.

En nu.....Flame on!!!
 
bofferd, heeft Jack maar weer goed geregeld  :)
 
Zwart? Lente groen is toch veel mooier?!  :D

Gefeliciteerd kerel... nu lekker vuil maken!
 
Prima deal! Heel veel plezier ermee.
 
veel plezier met je bbqs
voor de liefhebber heb nog 2 mastertouch bone en 1 spring green
 
Have fun!
 
jackm zei:
veel plezier met je bbqs
voor de liefhebber heb nog 2 mastertouch bone en 1 spring green
Bone?  Is dat een kleur? Ik ben ook nog opzoek, zit er een groot verschil tussen de 2014 en 2015 versie?
 
Ivoor
 
Eldee.

De verschillen zitten in vernieuwde wieltjes op het onderstel en er zitten naast kolenrekjes ook kolenbakjes bij de 2015 versie.
Die bakjes las ik al veel diverse meningen over en daarnaast zijn die al voor 25 euro te vinden online.
Verschil is 140 euro met 2015 model bij Jackm in de zaak trek daar die 25 euro bij af blijft er een verschil van 115 over .
115 euro voor andere wieltjes vond ik het niet waard om een 2015 model te nemen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan