BasBQ
Beef en Steak

Weber decoratie BBQ's

 
 

nielss055

Stoker
Berichten
464
Beste Q'ers,

Ik was aan het rondstruinen op het internet en kwam een aantal "decorative weber miniatures" tegen (jaja, een hele mond vol).
Dat lijkt mij nou geweldig om te hebben, binnen als dekoratie, of buiten om bijvoorbeeld aanmaakblokjes e.d. in op te slaan.

Vanwege de coating en materialen blijken deze modellen niet te gebruiken zijn als echte BBQ, maar dit is voor mij een ultiem hebbedingetje.

Iemand enig idee waar deze vandaan komen, wanneer ze in de omloop waren, of ze nog in de omloop zijn en waar ik ervoor moet zijn?

Hier afbeeldingen:

DSCN2910.JPG


mVJ01IxIlbPCR6-PDhOzAUQ.jpg


weber-grill-open-.jpg


Nou, dat zijn ze, allemaal decoratiemodellen, zelfs allen de op de 1e foto (dus ook die grote).

Wie-o-wie kan mij helpen?

Ik heb al een mailtje naar Weber verstuurd, maar ik verwacht daar geen bruikbaar antwoord op, aangezien ze nooit iets aan particulieren willen geven/verkopen met hun merk erop, behalve de offici?le Q's.

Groeten,
Niels
 
Zo heb je ook een peper en zout setje van een BBQ. Die wil ik nog eens graag hebben. De deksel is dan peper en het andere deel zout.

Hou ons iig op de hoogte met het antwoord.
 
Bidle zei:
Zo heb je ook een peper en zout setje van een BBQ. Die wil ik nog eens graag hebben. De deksel is dan peper en het andere deel zout.

Hou ons iig op de hoogte met het antwoord.
Is die set ook van Weber dan?
 
Als het goed is kan binnenkort via de Weber Club diverse gadgets besteld worden.
 
nielss055 zei:
Bidle zei:
Zo heb je ook een peper en zout setje van een BBQ. Die wil ik nog eens graag hebben. De deksel is dan peper en het andere deel zout.

Hou ons iig op de hoogte met het antwoord.
Is die set ook van Weber dan?

100% zeker weet ik het niet, maar in mijn herinneringen wel. Is al weer lang geleden dat ik hem gezien heb.
 
Kon je niet van die asbakken van Weber kopen op de Tony Stone bij de Weber stand?
Ik had ze daar wel gezien, niet naar gevraagd want we (vriendin en ik) zijn al anderhalf jaar gestopt.
 
nix13 zei:
Kon je niet van die asbakken van Weber kopen op de Tony Stone bij de Weber stand?
Ik had ze daar wel gezien, niet naar gevraagd want we (vriendin en ik) zijn al anderhalf jaar gestopt.
Ja, stonden op het tafeltje bij de kleding....
 
altijd leuk voor de verzamelaars
 
ate7aby3.jpg

Ik heb antwoord gekregen, zoals verwacht een tegenvaller.
 
Heb ze gehad en weggegeven,... vond ze niet handig. Bij mij zaten de deksels redelijk los en werd allemaal snel vettig. Uiteraard blijven ze leuk!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan