BasBQ
Beef en Steak

Weber 57 cm gekocht

  • Onderwerp starter Aidovive
  • Startdatum
A

Aidovive

Gast
Hallo allemaal,

Jaren geleden kocht ik ooit een Weber Smokey Joe, compact en eenvoudig. Ik heb er jaren plezier van gehad maar het ding werd zo oud dat ik deze heb vervangen. Omdat ik meer gemak wilde ben ik overgestapt op een grote 6 pitter op gas. Een enorm gevaarte maar een mooi meubelstuk in de tuin. Voor de caravan kocht ik een Cadac met verschillende toebehoren.

Inmiddels zijn we weer wat jaartjes verder en begon het barbecuen m.b.v. kolen of briketten toch weer te kriebelen. Ik miste die authentieke smaak en de beleving van het koken op kolen. Na veel twijfel en zoeken, ook op dit forum, ben ik toch weer bij Weber uitgekomen. Dit keer heb ik gekozen voor een groter model, een 57cm Master Touch. De keuze viel op dit type omdat er veel accessoires voor te koop zijn. Leuke uitbreidingen om later mee te kunnen experimenteren. Het is een veelzijdige bbq. Als alles mee zit wordt mijn nieuwe aanwinst morgen thuisbezorgd. Vrijdag ga ik hem voor het eerst proberen met een aantal vrienden. Laat de zomer maar komen.

Groeten
John
 
Hoi John, Welkom hier. BBQ kent meer seizoenen maar dat leer je hier snel  ;D
 
hoi John,
welkom bij dit edele genootschap.
van je nieuwe bbq ga je heel erg veel plezier beleven
 
Boldeagle zei:
Hoi John, Welkom hier. BBQ kent meer seizoenen maar dat leer je hier snel  ;D
Ik dacht dat 1 seizoen was: 1 Januari t/m 31 December  :D
Enne....John, van harte welkom hier! Hoe meer zielen hoe meer vreugde  ;)
 
Ha John, welkom hier, en gezellig dat je er bent!
 
Die 57'er is een mooi speeltje John!!
 
RedFox zei:
Ik dacht dat 1 seizoen was: 1 Januari t/m 31 December  :D

Ja die omschrijving past beter  ;D
 
Welkom John!!!! Veel plezier hier!!!
 
Dank jullie allen! Ja, als ik straks de smaak te pakken heb sta ik vast ook in de sneeuw lekker te koken ;-) Ik zal er hier vast meer over lezen ;-)
 
Dat ga je zeker, meer info hier te vinden dan je kunt toepassen elke week! welkom!
 
Hoi John,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom en gefeliciteerd met je aankoop, ik heb sinds kort dezelfde en mijn buren vragen al of hij al uit is geweest ;)
Super Q waar je zeker veel plezier van krijgt ;D
 
Welkom John,

Ook ik heb deze Q, je gaat er erg veel plezier aan beleven.
 
Vandaag dan eindelijk de Weber 57cm voor het eerst getest. Wat een geweldige BBQ! Heerlijke malse kip op blik gemaakt en wat burgers etc. Hier ga ik inderdaad een hoop plezier van beleven!
 
Zeg ik toch!  ;) ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan