BasBQ
Beef en Steak

WCCC

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Zo, gisteravond maar eens een poging gedaan om zo'n prachtig Tokkie badge te bemachtigen.

Ik had besloten, om een WCCC te maken "Whisky Cola Can Chicken" ........eh oeps, zit geen bier in  :eek:

Ik heb het simpel gehouden, door de kip in te smeren met wat whisky", een beetje zout erover te strooien, en een beetje whisky bij de cola. (kom ik tenminste een beetje sneller van die blended whisky af  ;D ;D)
Alhoewel ik niet geloof, dat het vocht in het blikje warm genoeg wordt, dat het ook daadwerkelijk verdampt (maar gaat om het id) ;)

Tevens heb ik de kip ge?njecteerd met whisky, dat ik in een klein potje met wat rozemarijn, en een teentje knoflook, al een paar weekjes geleden had voorbereid.

Moet wel zeggen, dat ik er wat meer van had verwacht, wat smaak betreft. (had wel wat meer smaak mogen hebben).
Volgende keer, wel weer injecteren met de whisky marinade, maar dan aan de buitenkant een rubje. (nu was het een beetje vlak)

Maar goed, al met al, toch wel van genoten  :)

bbqwccc7951.jpg


bbqwccc37963.jpg


bbqwccc67979.jpg



Grtn
 
Mooi gedaan en die Whiskey variant is toch ook wel een Tokkie waard  :eek:
 
Zo'n kippie is zeker een tokkie waard, gefeliciteerd!
 
lekker kippie hoor
 
Mooie laatste foto hoor.
Gefeliciteerd!
 
En je tokkie is binnen!
 
Mac zei:
kom ik tenminste een beetje sneller van die blended whisky af  ;D ;D

:D Schitterend !

Ziet er geweldig uit en heel erg leuk bedacht ook !
 
Jeeeeeeee.........ik heb een tokkie.  8)

Nu op jacht naar de volgende trofee?n :D
Ben stiekum aan het oefenen voor de foto wedstrijden  ;) (maar dat heeft nog wat tijd nodig)

Moet zeggen, die Badges motiveren wel  :)
Grtn
 
Gefeliciteerd hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan