BasBQ
Beef en Steak

Wat leuk

 

SmokyWok

Sprokkelaar
Berichten
47
Heeee ....

Fernando  is mijn naam
Ik was dit weekend jury lid  bij de Tony Low& Slow  BBQ Competition in hoofddorp ..  In een woord het  was leuk en gezellig..
Met mensen gesproken  en veel inspiratie opgedaan. Ik  kook zelf op  Weber 57 cm en WSM  smoker en dat doe ik al jaren ..
Veel gerechtem op gemaakt  en het boek van Steven Raichlen heb ik stuk gelezen.. 


Veee Groeten


 
Fernando welkom bij de club!

Ben benieuwd naar je jury ervaringen op de Tony Stone.
 
Heee Mike 

Het leuk gisteren ..

Veel Groeten
 
hoi Fernando,

Welkom bij dit edele genootschap,
Ook ik heb genoten op de Tony Stone
 
Welkom Fernando!!!
 
Ha Fernando, leuk dat je je hier aanmeld, altijd gezellig!
 
Hoi Fernando,

Welkom en leuk om je hier te zien!

We hebben gisteren aan dezelfde jurytafel gezeten en als je hier alleen al de helft van je gisteren getoonde BBQ enthousiasme plaatst, dan kunnen we nog heel veel leuke dingen van je gaan zien.

Volgens mij moet je iig al een heleboel mooie foto's van de Tony Stone hebben ;)
 
Van harte welkom Fernando!
 
Heee..

Erg leuk die reactie's en  een leuk forum ..  Ik heb zeker best wel foto's gemaakt..  ik moet nu  zo weg maar later op de avond plaats ik ze wel in een  photobucket  of iets anders openbaars... Komt goed .. Verder heb ik de afgelopen  drie dagen met  een smile van oor tot oor gelopen. En het jureren  was echt leuk  en het is  heel erg gaaf  om de  verschillende smaken en stijlen voor bij  heb  zien komen.  Zeker in de RIBS  die wij  voor onze tafel kregen waren  echt te gek .. Gedurende de contest  heb ik elk gerecht een cijfer tussen een 7 en een 9 Heeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaas kon ik geen 10 geven .. uiteindelijk  heb ik dus echt genoten van het weekend.. en met heel veel BBQ enthousiastelingen kennis gemaakt.. En kan ik  zeggen: dit smaakt naar meer  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Veeeel Groeten

Fernando Wokke
 
Zeer welkom Fernando!! 8)
 
Hoi Fernando,

Van harte welkom op het Genootschap! Leuk dat je zo veel plezier hebt beleefd aan de TS. Voor ons was het ook erg leuk!
 
hee Fernando, leuk dat je je daadwerkelijk hebt aangemeld! hier ga je veel plezier beleven (hoop ik :) )

 
Hoi Fernando, welkom hier
 
SmokyWok zei:
Gedurende de contest  heb ik elk gerecht een cijfer tussen een 7 en een 9 Heeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaas kon ik geen 10 geven
Haha....dat was waar ook. ??n van de KCBS Reps kwam nog naar je terug omdat je iemand een score van 10 had gegeven.

Wie weet waren dit de Sea Side Smokers wel die deze categorie hebben gewonnen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan