BasBQ
Beef en Steak

Wagyu Runder Rib Eye

 
 

Ericamado

Pitmaster
Berichten
595
Samen met mijn zoon naar Sligro te gaan om vlees te kopen. Daar lag ook één stuk Wagyu Rib Eye en hij besloot om daar op te trakteren :D

Wagyu runder ribeye Australië.jpg


De kamado is al een tijdje niet gebruikt :giggle: dus vandaag een keer goed opgestookt tot 280°C om voor te bereiden op morgen, want dan staat het bakken van deze steak op de planning. Wordt vervolgd .....

O ja, ook een kilo zalm als bijvangst :ROFLMAO: meegenomen dat inmiddels gepekeld in de koelkast ligt te wachten om vrijdag of zaterdag koud te roken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb helaas (nog) geen skillet die groot genoeg is, dus ga het in de deksel van mijn DO bakken.

Mijn zoon eet graag wat ik op de kamado maakt. Hij had een bestedingsbon twv €100 cadeau gekregen en bedacht om een keer te trakteren op o.a. speciaal vlees dat je normaal gesproken niet zou kopen ;)
 
Mijn zoon is nog niet thuis, dus daar kan ik beter even mee wachten en genieten van de voorpret :LOL:
 
Het feest is geweest :D

Eerlijk gezegd twijfelde ik, maar mijn zoon stond er op het te kopen.
Zou het zó lekker zijn als wordt beweerd? :unsure:

De volgende keer twijfel ik niet meer en voor degene die net als ik twijfelde: NIET DOEN, MAAR KOPEN!
Dit is verwennerij voor de meest verwende vleesliefhebber. Dus als je een speciale gelegenheid hebt en het geld er voor (over) dan raad ik je aan dit te eten 😋

Plaatjes zeggen meer dan woorden, maar doen nog steeds geen recht aan het genot.

Wagyu 1.jpg
Wagyu 2.jpg
Wagyu 3.jpg
Wagyu 4.jpg
Wagyu 5.jpg
Wagyu 6.jpg
 
Heerlijk!

Ultiem genot samen, wat een mooi moment moet dat zijn geweest zeg.
 
Als het uiteinde van 2022 een voorbode is van 2023 gaat dit helemaal goed komen. Heerlijk :love: .

- ter relativering van de kosten.... een stukje vuurwerk kost ook veel geld en geniet je minder (lang) van -
 
Terug
Bovenaan Onderaan