BasBQ
Beef en Steak

Vrijwilligers gezocht voor de BBQ Society Cook-Off

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.052
Wij hebben voor zondag 11 oktober een aantal vrijwilligers nodig om ons te helpen bij de Cook-Off.

Wat hebben we nodig? Mensen die kunnen helpen met het innemen van de bakjes, het omnummeren ervan, om de tafels te bemannen waar na het jureren de bakjes naartoe gaan en om de cijfers in de computer in te voeren.

Dit is de uitgelezen kans om eens mee te kijken in de Jury tent en de spanning van dichtbij mee te maken, we vragen de teams om ook wat extra in te leveren voor de vrijwilligers dus ook jullie krijgen meer dan genoeg te proeven.

Je bent dus van zeg 10:00 tot dat de alles is ingeleverd en gejureerd bij de wedstrijd betrokken.

Wil je helpen om de Cook-Off voor alle teams en juryleden een mooi feestje te laten worden? Stuur me dan even een email frits@bbqsociety.nl

Alvast bedankt!

PS, voor CBJ's geld vrijwilligers werk ook als een gejureerde wedstrijd!
 
Wat lijkt me dit gaaf! Moet alleen uit Bergen op Zoom komen en heb tijdelijk geen auto tot mijn beschikking...

Mocht er iemand vanaf deze kant naar Hoofddorp gaan en ook als vrijwilliger aan de slag gaan, dan hou ik me aanbevolen! :)
 
Je hebt mail, lijkt me heel gaaf :)
 
Heel leuk!. Tot volgende week.
 
Ik heb er allemaal geen verstand en ervaring mee, maar lijkt me wel mooi om eens allemaal van dichtbij mee te maken.
Als je een reserve-lijst hebt wil ik daar wel op!
 
Hoi Frits, Zoals je weet sta ik samen met Camiel en Ceriel in de "Beter wordt het niet BBQ-Team" tent. Maar Carla komt zondag wel....als je het aan haar vraagt zal ze zeker weer willen helpen als jullie daar wat aan hebben!
 
dennis zei:
Ik heb er allemaal geen verstand en ervaring mee, maar lijkt me wel mooi om eens allemaal van dichtbij mee te maken.
Als je een reserve-lijst hebt wil ik daar wel op!

Dennis je hebt helemaal geen ervaring nodig, we hebben je er graag bij 
Ik zet je op de lijst.
 
ReneR zei:
Hoi Frits, Zoals je weet sta ik samen met Camiel en Ceriel in de "Beter wordt het niet BBQ-Team" tent. Maar Carla komt zondag wel....als je het aan haar vraagt zal ze zeker weer willen helpen als jullie daar wat aan hebben!

Ren?, dat zou super zijn als Carla wil komen helpen.
Ook haar zet ik op de lijst!
 
Mijn stiefbroer kan zondag ook helpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan