Beef en Steak

Voorstelrondje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smokey Paul
  • Startdatum Startdatum
S

Smokey Paul

Gast
Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Paul, een levensgenieter en naar mijn idee hoort barbecue?n/ smoken daar eigenlijk ook wel bij. Heerlijk lange avonden genieten van elkaars gezelschap in combinatie met de geur van de rook maar natuurlijk ook de smaak van een heerlijk stukje vlees liefst met een rooksmaak (ok, af en toe afgeblust met alcoholica). Maar afgezien van die mooie avonden begin ik mij er ook op te betrappen dat ik met vrieskou nog wel eens mijn kleine oude vertrouwde ?hermann? warm wil stoken en er houtsnippers op wil gooien.  Vervolgens eens de el cheapo van buurman lief kunnen lenen en mja ik ben wel om. Al tijden besmet met HET virus maar telkens overwegend wat ik er nou mee wil doen. Ja ik wil meer. Maar hoe dan? Vorig week heb ik via via de mogelijkheid gekregen om tegen materiaalprijzen een smoker naar mijn wens te laten maken. Super dus. Misschien wil ik zelfs (in overleg met de maker) er als het bevalt ook wel een paar extra maken en te koop zetten. Klinkt een beetje voorbarig, maar ach. Natuurlijk heb ik wel mijn eigen idee?n maar er zal hier veel meer ervaring en wijsheid zijn.  Dus nu aan jullie ook meteen de vraag: Wat is voor jullie echt wenselijk bij een smoker?

Ik heb zelf doorgegeven om te kijken (qua prijs onder andere) naar een 4mm en 6 mm uitvoering (18 inch) en dan puur de basis horizontale uitvoering van een smoker (zonder verticaal rookgedeelte dus). Mijn idee was om een paar uitschuifbare roosters in de smoker te verwerken en evt mandje/ basket in de firebox. Wat zou dus naar jullie idee gewoon echt ideaal zijn en valt leuk toe te passen?

Ik hoor graag van jullie

Welkom Paul.

Hoi Paul,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Paul,

Meerdere verdiepingen uitschuifbare roosters lijkt me ideaal. Ook twee kleppen ipv een hele grote zodat je niet meteen al je warmte kwijt bent

Hoi Paul, welkom bij het BBQ Genootschap

hoi Paul,
welkom bij dit edele genootschap

Ha Paul, welkom hier!

Welkom Paul, gezellig dat je mee komt roken!

welkom Paul!

Van Harte welkom Paul!

Hoi Paul! Leuk dat je erbij bent!

Terug
Bovenaan Onderaan