BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

D

dadek

Gast
Hey Allemaal,

Mijn naam is Daan en ik woon in Amsterdam, al een tijdje ben ik op dit forum aan het kijken, nu toch member geworden omdat hoe meer ik lees hoe enthousiaster ik raak.
Wat bbq betreft ben ik nog een beginneling, paar jaar geleden begonnen op mijn kleine balkon met een weberQ op gas en een cobb. Dat ging prima, maar sinds een jaar verhuisd en nu hebben we een dakterras. De bbq familie is inmiddels uitgebreid met een weber one-touch 47cm, die al heel wat uren erop heeft zitten. Dit jaar besloten het (wat) serieuzer aan te pakken en zit te kijken naar een weber van een groter formaat (master touch 57cm), dus daar ga ik zeker me zeker over inlezen op het forum. Ook kijk ik altijd in het tuincentrum met een schuin oog of er nog een oude WGA ligt (met handvaten), maar in Amsterdam kan ik hem niet meer vinden.

groeten
Daan
 
Hoi Daan,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
HOi...
 
Welkom Daan,
Zover ik begrepen heb zijn er meerdere balkon bbq'ers. Succes.
 
hoi Daan,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Daan,
Welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Van harte welkom Daan!! :D
 
Van harte welkom! Ja een wga is echt prima.  Maar ook met de spullen die je hebt kun je prima uit de voeten.
 
Van harte welkom daan :D
 
Heel herkenbare intro voor velen.
Misschien is het nog niet te laat................. ga kantklossen of iets dergelijks.
Zo niet dan ben je verloren en welkom op dit forum ;)
 
welkom Daan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan