BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Skip

Tondelzoeker
Berichten
6
Hoi allemaal, bij deze stel ik me even voor.
Ik ben Gavin, 40 jaar en in een ver verleden al weleens lid geweest op dit forum. Heel actief was ik destijds niet op het forum, maar sinds de podcast van Dennis en Marcel heb ik toch maar eens besloten om mijn account opnieuw aan te maken. Ik ben al enige tijd bezig met BBQ, en ik volg Dennis al sinds de begindagen van dit forum en volgens mij de voorganger hier nog van.

Toen ik begon met BBQ heb ik vrij snel de barbecues gekocht, welke ik nu nog heb. De enige die ooit een update gehad heeft is een Weber keteltje van 57cm, dat is een master touch geworden. Verder staat er nog een WSM 57CM en een WGA hier in de schuur. Moet eerlijk bekennen dat ik al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe smoker, maar dit heeft nog geen serieuze vormen aangenomen. De hele kamadohype is een beetje langs mij heen gegaan, en als ik eerlijk ben, ben ik er vrij zeker van dat mijn volgende BBQ ook geen kamado zal worden. Heb af en toe weleens wat mogen spelen met verschillende kamado's en ik merk toch wat nadelen mbt gebruiksgemak tov mijn webertjes. Zijn gewoon persoonlijke voorkeuren overigens, want de meeste kamados zijn prachtige BBQ's, alleen niet voor mij.

Hoop zo genoeg verteld te hebben, als jullie nog meer willen weten lees ik het wel terug.

Groeten!
 
Welkom (terug) bij het genootschap Gavin!
hopenlijk vind je genoeg inspiratie om je Weber collectie af te stoffen en weer aan het werk te zetten!!
 
Welkom (terug) bij het genootschap Gavin!
hopenlijk vind je genoeg inspiratie om je Weber collectie af te stoffen en weer aan het werk te zetten!!
Oh wees gerust, mijn webers worden met regelmaat gebruikt hoor..het enige waar stof op lag was mijn oude account ;-)
 
Welkom terug Gavin!
 
Terug
Bovenaan Onderaan