BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

M

Melis L

Gast
Goedenavond,

Mijn naam is Melis, 37 jaar oud. Ik heb een restaurant-caf? in Scherpenzeel. Van daaruit cateren we van april tot en met september zo'n 6 barbecues per week, allemaal op gastoestellen (ik noem het maar strijkplanken) en partypannen. Via mijn slager in aanraking gekomen met het low- en slow principe. Derhalve zelf laatst een Weber Smokey Mountain 57 cm aangeschaft en daar langzaam maar zeker mee begonnen met experimenteren. Zowel voor priv? als wellicht zakelijk wat gerechtjes.

Voor de tips en trics kwam ik via Google op deze site terecht en het sprak me wel aan hoe alles beschreven staat: voor zowel gevorderden als starters is er heel veel informatie te vinden.

Afgelopen week gestart met mijn eerste visgerechtjes op de smoker (zalm op verschillende wijzen en palingen gerookt) en hier gaan we zeker een vervolg aan geven, ook op vleesgebied. Als ik alles wat meer onder de knie heb ben ik ook van plan eens iets te uploaden op de site; het moet immers tweerichting verkeer zijn.

Dus door deelname aan deze site, goed vlees van mijn slager, vis van de visboer en ondersteuning van de lokale leverancier vuurenrook, hoop ik het apparaat en de technieken snel beter te gaan beheersen!
 
Welkom MElis, veel plezier hier!
 
Welkom bij ons!
 
hoi Melis,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom bij de club.
 
Welkom hier Melis!
Volgens mij zit er in een Scherpenzeel ook een bedrijfje dat Smokers bouwt, ideaal voor grote hoeveelheden low&slow gerechten..... ;)
 
Welkom, join the club!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan