BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen Martijn

  • Onderwerp starter Martijn84
  • Startdatum
M

Martijn84

Gast
Goedenavond,

Mijn naam is Martijn en ik ben woonachtig in noord Brabant. Momenteel ben ik in afwachting van mijn nieuwe bastard Large welke ik recentelijk besteld heb. Ik ben hiervoor (nog in de begin fase....) ook zelf een tafel aan het maken waarvan ik later de foto's zal delen op dit forum. Het betreft een robuust meubel met balken van 12 * 12 cm met pen gat verbinding. Het blad ga ik zelf storten van beton. Het geheel komt op stevige zwenkwielen. Graag zou ik van de gelegenheid gebruik maken om daar 2 vragen over te stellen op dit forum:
- ik stort het blad ondersteboven in een mal. Welk materiaal kan gebruikt worden om de opening voor de bastard (zo'n 55 cm diameter en 5,4 cm hoog) te maken in de mal?
- ik ben voornemens om ook een kleine tegel te storten waar ik de bastaard op kan zetten. Gezien deze geen pootjes o.i.d. heeft staat deze dan direct op het beton. Zou dit kunnen scheuren door de warmte? Wat zijn jullie ervaringen?

Bedankt!

Groeten Martijn



 
Welkom!
 
Welkom en suc6 met je project, geen ervaring mee dus kan je niks adviseren, maar kijk graag mee!

Verstuurd vanaf mijn SHIELD Tablet met Tapatalk

 
Welkom Martijn
 
hoi Martijn,
welkom bij dit edenootschap
 
Martijn, welkom op het BBQ Genootschap!

Heb zelf geen ervaring met zo'n tegel, maar kan je zelf geen kleine pootjes of blokjes eronder zetten?
 
Welkom naamgenoot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan