BasBQ
Beef en Steak

Voorstel ronde

F

FlaaMindO

Gast
Goedendag,

Mijn naam is Joel, 25 jaar, geboren en getogen in Arnhem.
Mijn opa en oma die uit Indonesi? komen koken sinds hun jeugd altijd al op kolen. Die hebben het geleerd aan mijn moeder en die weer aan mij. Dit was voornamelijk sat? op zelfgemaakte grillen. Die ze ook verkochte op pasar malams.

Sinds kort heb ik een weber 47cm gekregen van mijn vriendin, omdat ik altijd zat te klagen over de elektrische "BBQ" van mijn schoonvader. En door wat rondvragen bij mijn collega's heeft mijn baas (heeft een zuid-afrikaanse braai, bge en een weber master touch 57cm) mij hier naar toe verwezen.

Ik ben nieuw met deksel bbqs dus hoop op dit forum wat meer er over te leren.

Gr,

FlaaMindO a.k.a. Joel Hicks
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
FlaaMindO zei:
Goedendag,

Mijn naam is Joel, 25 jaar, geboren en getogen in Arnhem.
Mijn opa en oma die uit Indonesi? komen koken sinds hun jeugd altijd al op kolen. Die hebben het geleerd aan mijn moeder en die weer aan mij. Dit was voornamelijk sat? op zelfgemaakte grillen. Die ze ook verkochte op pasar malams.

Sinds kort heb ik een weber 47cm gekregen van mijn vriendin, omdat ik altijd zat te klagen over de elektrische "BBQ" van mijn schoonvader. En door wat rondvragen bij mijn collega's heeft mijn baas (heeft een zuid-afrikaanse braai, bge en een weber master touch 57cm) mij hier naar toe verwezen.

Ik ben nieuw met deksel bbqs dus hoop op dit forum wat meer er over te leren.

Gr,

FlaaMindO a.k.a. Joel Hicks
Selamat datang di sini adik Joel.
Veel plezier hier.
 
Welkom en kom maar op met die familie sateh recepten ;)
 
FlaaMindO zei:
McPeet zei:
Welkom en kom maar op met die familie sateh recepten ;)
Helaas is de speksat? recept een familie geheim :)
Dat komt mooi uit, het genootschap is 1 grote familie  :D
 
McPeet zei:
Dat komt mooi uit, het genootschap is 1 grote familie  :D

+1

En welkom Joel, veel plezier en inspiratie hier!
 
hoi Joel,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan