BasBQ
Beef en Steak

Verlenging poten OTG 57 A

maurice

Tondelzoeker
Berichten
14
Om dat mijn webers regelmatig vervoert worden om dat ik regelmatig op lokatie BBQ waren mijn poten van de OTG 57 A behoorlijk onstabiel geworden dus had nieuwe poten nodig 3 a 4 bouwmarkten af nergens de goede maat ziek van halve middag naar de knoppen dan maar ff bakkie doen bij mijn ouders en ff gal spugen over dat de halve dag naar de knoppen was. In één keer komt mijn vader uit de schuur gelopen met een stukje pijp pas dit niet? Nou heeft hij zelf ook 2 weber gelijk ff een poot eronder vandaan getrokken en ja hoor paste precies waar heb je dat vandaan? vroeg ik, heb ik vorige week gekocht bij een campingwinkel voor een extra windstok voor mijn tent. Gelijk naar die campingwinkel en een stuk gekocht. Nou vond ik dat ze wel wat hoger mochten staan als je lang staat te grillen krijg je een beetje last van je rug omdat je iets voorover staat dus heb alle 3 de poten met 20 cm verlengt en was voor €14 weer klaar
IMG_0316.jpg

IMG_0317.jpg

Misschien hebben jullie wat aan deze info voor nieuwe poten voor een weber.
Bedankt voor het kijken en lezen
Grtz,
Maurice
 
Fantastische tip Maurice! hoe heb je dat bij de wieltjes gedaan?
 
Frits zei:
Fantastische tip Maurice! hoe heb je dat bij de wieltjes gedaan?
Gewoon voorzichtig met een hamer eraf getikt en het borgringetje weer wat dichter bij elkkaar gedrukt en er weer met een hamer voorzichtig erop geslagen stelt eigenlijk niets voor. al met al 1/2 uurtje werk
 
Hahaha, mooie mod!!!
 
Nice mod!
Da's ook wel iets voor mij met mijn lengte...
Maar ik ben al met wat anders bezig ;)
 
Heel handig zeg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan