We zijn lekker bij ons vakantiehuisje in Zoutelande. Ik had mij weber go anywhere meegenomen. Helaas waren de weerberichten niet zo stabiel dat we plannen maakten om op het strand te bbq-en. Achteraf kon het wel want het weer was toch wel goed alleen hadden we er geen rekening mee gehouden. Want om nu op het strand in de regen te bbq-en??? Mwa toch maar niet.
Mijn zoon had zijn knieband gescheurd en kan deze vakantie niet heel veel. Mijn vrouw wilde pannenkoeken maar wij hadden er geen zin in. Zij had wel het idee om hem te verwennen met een goed stuk vlees. Dus heb ik 2 stuks T-bone bij de Sligro in Vlissingen gehaald. 2 gegrilde romaine sla en wat gebakken aardappeltjes. T-bone ongeleid 2x 4 min gegrild. Tijdens het rusten zout en peper er op en wat zelf gekruide roomboter (knoflook, rode peper en peterselie). Dat smolt lekker over het vlees.
Als je dan hoort van je zoon dat ik mijzelf overtroffen had …….onbetaalbaar!!!
En dat op mijn Webertje!!!
Mijn zoon had zijn knieband gescheurd en kan deze vakantie niet heel veel. Mijn vrouw wilde pannenkoeken maar wij hadden er geen zin in. Zij had wel het idee om hem te verwennen met een goed stuk vlees. Dus heb ik 2 stuks T-bone bij de Sligro in Vlissingen gehaald. 2 gegrilde romaine sla en wat gebakken aardappeltjes. T-bone ongeleid 2x 4 min gegrild. Tijdens het rusten zout en peper er op en wat zelf gekruide roomboter (knoflook, rode peper en peterselie). Dat smolt lekker over het vlees.
Als je dan hoort van je zoon dat ik mijzelf overtroffen had …….onbetaalbaar!!!
En dat op mijn Webertje!!!
Laatst bewerkt: