BasBQ
Beef en Steak

USFoodz

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Zag laatst op deze site een advertente staan van USFoodz en heb eens even gekeken  wat ze in de aanbieding hadden. Ze hebbeb redelijk wat spulletjes ook wat sausjes en rubs. Niet zo heel veel maar de verkoper waar ik mee sprak is een enthousiaste bbq-er die ook wilt uitbreiden. Wel leuk allemaal. Toevallig zit hij redelijk bij mij in de buurt in Bleiswijk, dus kan ik de spulletjes zelf halen. Tot ?30,- zijn er verzendkosten. Had een fles SBR en een potje met rub besteld. Toevallig had hij net de sauzen Stockyard binnen gekregen dus daar ook nog maar een fles van gekocht. En als bonus nog een gratis Twinkie :)
a4c21ff2ada4b95323d93018f0dfd8b2.jpg
 
zit ook dicht bij mij in de buurt maar vind wel dat er veel dingen niet in voorraad  volgens de site.
zou leuk zijn als je er gewoon heen kan gaan en terplaatse dingen kopen, dit is wel mogelijk als je dingen aan je bestelling wl toevoegen.
 
Ze hebben er hele leuke en lekkere dingen.
 
alvon zei:
zit ook dicht bij mij in de buurt maar vind wel dat er veel dingen niet in voorraad  volgens de site.
zou leuk zijn als je er gewoon heen kan gaan en terplaatse dingen kopen, dit is wel mogelijk als je dingen aan je bestelling wl toevoegen.

Geen probleem hoor, je kan gewoon langskomen en zeggen wat je wenst te kopen. Betalen kan dan via PIN.
Voorraad is idd laag. Veel goederen zijn weer onderweg, maar alles verkoopt echt snel uit (BBQ seizoen)
 
kijk dat bied mogelijkheden.. zeker met een vrouw met een bak verslaving
 
ik was er gisteren even, leuke zaak, en hele vriendelijke mensen.  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan