Het kriebelt al een lange tijd om weer iets te bouwen, maar na de bbq society cookoff zijn we ervan overtuigd dat wedstrijden wel wat voor ons zijn, dus een mooie reden om weer lekker te gaan knutselen!
Ik kwam op marktplaats een stalen kast tegen met, naar mijn inziens, de perfecte maten om er iets leuks van te maken
De kast is 180 cm hoog 55x70 is diepte x breedte. Binnenmaten worden 60x50.
de kast gaat compleet geisoleerd worden met glaswol. Binnenkant wordt opnieuw bekleed met ijzeren platen. Wat raden jullie aan mbt dikte van de platen?
Gisteren al bezig geweest met het strippen van de kast aan de binnenkant.
In de doorlaat van firebox naar cooking chamber ga ik een klep maken zodat ik eventueel later nog een tank/cilynder eraan kan hangen om een trailer van te maken.
Happy me!
Van binnen al gestript en plank op juiste hoogte vast gezet voor het oog!
Het idee uitgewerkt met google sketchup
Ik kwam op marktplaats een stalen kast tegen met, naar mijn inziens, de perfecte maten om er iets leuks van te maken

De kast is 180 cm hoog 55x70 is diepte x breedte. Binnenmaten worden 60x50.
de kast gaat compleet geisoleerd worden met glaswol. Binnenkant wordt opnieuw bekleed met ijzeren platen. Wat raden jullie aan mbt dikte van de platen?
Gisteren al bezig geweest met het strippen van de kast aan de binnenkant.
In de doorlaat van firebox naar cooking chamber ga ik een klep maken zodat ik eventueel later nog een tank/cilynder eraan kan hangen om een trailer van te maken.
Happy me!

Van binnen al gestript en plank op juiste hoogte vast gezet voor het oog!

Het idee uitgewerkt met google sketchup