BasBQ
Beef en Steak

Uitbeenmes

sjoerdbriket

Vuurmaker
Berichten
60
Ben op zoek naar een uitbeenmes voor het trimmen van stukken vlees. Wie gebruikt er op dit moment een die hij wil aanbevelen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb een normale en een gebogen van Victorinox. Spotgoedkoop en ligt goed in de hand. Je moet wel zelf kunnen slijpen, worden redelijk snel minder scherp, ik slijp ze regelmatig dus of ze echt bot worden weet ik niet. De gebogen versie is verreweg de meest gebruikte bij mij.

Recht:

Gebogen:

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
 
Ik heb een normale en een gebogen van Victorinox. Spotgoedkoop en ligt goed in de hand. Je moet wel zelf kunnen slijpen, worden redelijk snel minder scherp, ik slijp ze regelmatig dus of ze echt bot worden weet ik niet. De gebogen versie is verreweg de meest gebruikte bij mij.

Recht:

Gebogen:

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Aahh oké, thanx. Zet ik deze in ieder geval op mijn verlanglijst, ik kan me inderdaad ook voorstellen dat de gebogen fijner in gebruik is dan de rechte.
 
Ik heb een normale en een gebogen van Victorinox. Spotgoedkoop en ligt goed in de hand. Je moet wel zelf kunnen slijpen, worden redelijk snel minder scherp, ik slijp ze regelmatig dus of ze echt bot worden weet ik niet. De gebogen versie is verreweg de meest gebruikte bij mij.

Recht:

Gebogen:

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Ik heb de gebogen besteld! En om de verzendkosten te omzeilen ook nog 2 cederhouten rookplankjes. Thanx voor de aanbeveling.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zou de rechte ook nog eens bestellen .
Vind het geweldige messen. Zorg dat je ook een goed aanzetstaal hebt. Dat is niet om te slijpen, maar om lang scherp te houden.

De messen zelf zou ik weg brengen om te laten slijpen. Dat lijkt misschien in verhouding duur, maar ze komen scherper terug en gaan langer mee dan de nieuwe messen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan