BasBQ
Beef en Steak

Triple-T Class of 2018

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
Wij, Leo en Desiree willen ons ook voorstellen en dan onder de naam Triple-T bbq team

Wij bbqen al een aantal jaar en doen sinds 2012  mee met KCBS bbq wedstrijden, waar we ook jureren. In 2015 hebben we Triple-T in het leven geroepen omdat we veel vragen kregen van mensen die ook graag eens mee zouden willen doen aan een bbq wedstrijd, maar daar de spullen en de kennis nog niet voor hebben. Dit is dus toegankelijk voor iedereen die er interesse in heeft, om aan een bbq wedstrijd mee te doen. Ook voor juryleden die een keer mee gekookt moeten hebben voor hun master Judge.

Ook dit jaar gaan we er weer voor.

Triple-T staat voor The Training Team.

De bedoeling is dat er 2 oefenweekenden zijn en in de loop van het jaar een KCBS wedstrijd mee te draaien.
Wij verzorgen de apparatuur en tenten en alles wat er verder nodig is, ook het vlees.

In het eerste weekend (maart) wordt er een masterclass gegeven door The Southern Dutch BBQ team en LetzQ BBQ team in de 4 verplichte categorie?n: kip, pork-ribs, pork en brisket. Daarna gaan jullie zelf aan de slag om de gerechten op zondag in te leveren.
We houden de regels en tijden van de KCBS aan om de wedstrijd zo goed mogelijk na te doen.
Een paar maanden later komen we weer bij elkaar en dan moeten jullie zelf de gerechten maken en die worden dan weer gejureerd. We hopen op 8 personen per team, zodat je met 2 personen 1 gerecht maakt en die je samen oefent en perfectioneert naar eigen kunnen.
De wedstrijd waar we in 2018 aan mee gaan doen is de Suydersee contest, op 1 en 2 september.

De afgelopen 3 jaar hebben we enthousiaste mensen gehad. De resultaten waren goed.

Dit jaar hopen we op een heren en dames team, dus 2 teams van 8 personen.

De kosten bedragen 250,00 per persoon. Dit is voor overnachtingen op de camping, vlees en de wedstrijd kosten.

We hopen dat we mensen enthousiast hebben gemaakt, neem dan contact met ons op.

wat ik vergeten ben te vermelden, maar wel uitermate belangrijk is. Is dat Dominique Bos, die haar sporen in het wedstrijd circuit met de kip zeker heeft verdient, de masterclass kip zal gaan verzorgen.

Neem eens een kijkje bij Triple-T op facebook

Groetjes
Leo en Desiree
 
Ik kan het een ieder aanraden!
 
Gezellig!
 
Leo,
Hierbij wil ik mij aanmelden voor 2018
 
Ik heb er weer zin in!
 
Rudik zei:
Leo,
Hierbij wil ik mij aanmelden voor 2018

je bent welkom, je hebt de gegevens van mij al via peter gekregen denk ik
 
Richard Soeteman zei:
Ik kan het een ieder aanraden!

+1

Echt super gezellig en zeer leerzaam.. (class of 2016)
 
Daarrrrrr gaatie weerrrr! Lekker bezig Leo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan