BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Competition 2014 zoekt aantal vrijwilligers

BBQguru

Sprokkelaar
Berichten
25
Beste BBQgenootschap leden,

Voor degene die afgelopen weekend naar Hasselt zijn geweest hebben kunnen constateren dat er veel komt kijken bij het organiseren van een BBQwedstrijd. Ik spreek ook natuurlijk uit eigen ervaring met de organisatie van Tony Stone Competition. 

Ondertussen heeft de TS 2014 45 teams en dat is iets waar ik toch een beetje hulp bij nodig heb. Je kan je voorstellen dat wanneer alle 45 teams, juryleden, pers, liefhebbers ect vragen hebben of gewoon een praatje willen maken dat het e.a. gaat vast lopen. Dus ik ben op zoek naar aantal vrijwilligers voor zaterdag en/of zondag 7/8 juni die ons willen helpen.

Waaraan moet je denken: je kan als team ambassadeur worden ingezet waarin je de contactpersoon bent voor een groep BBQteams en deze begeleid gedurende de wedstrijd mbt opbouw,afbouw, maar ook bijvoorbeeld ter ondersteuning van de jurering maar ook om aan het eind van de wedstrijd de locatie goed te kunnen opleveren.

Voor de werkzaamheden kan ik je in ieder geval een gezellige dag aanbieden en ik zal de vrijwilligers uitnodigen (datum nog nader te bepalen) voor een low&slow American dinner op locatie in Ter Aar

Lijkt je leuk om hierin ons te ondersteunen stuur dan een mail naar info@tonystonecompetition.nl met als onderwerp vrijwilliger.


Met vriendelijke groet,
Harry
 
Marcel, Harry kan je hulp goed gebruiken. Het geeft je een unieke kans om een wedstrijd van dichtbij bij te wonen.
 
Frits zei:
Marcel, Harry kan je hulp goed gebruiken. Het geeft je een unieke kans om een wedstrijd van dichtbij bij te wonen.

Daarom, loop al sinds de vorige TS met de gedachte om mee te doen, maar uiteindelijk toch niet van gekomen. Dus wil het graag op deze manier van dichtbij meemaken zodat ik volgend jaar jullie allemaal kan inmaken:p
 
That's the spirit. Gewoon een mooi kijkje in de keuken
 
Mr_Nas zei:
Ik heb iig gemaild! Zat eerst te twijfelen om zelf mee te doen. Maar toch niet gedaan, is dit een mooie gulden middenweg :)

Goeie actie Marcel, daar zul je geen spijt van krijgen!
 
Dominique zei:
Mr_Nas zei:
Ik heb iig gemaild! Zat eerst te twijfelen om zelf mee te doen. Maar toch niet gedaan, is dit een mooie gulden middenweg :)

Goeie actie Marcel, daar zul je geen spijt van krijgen!

Dat dacht ik ook!
Ik kan ivm werk er alleen zaterdag pas om 18:00 uur zijn. Dus krijg niet alles mee, maar ach.. Blijft er nog genoeg tijd over om te ervaren :)
 
Als ik erbij had kunnen zijn had ik ook graag de handen uit de mouwen gestoken. Nu kan ik alleen maar weer wachten op de foto's...zucht.
Veel plezier Marcel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan