BasBQ
Beef en Steak

Toch maar een Weber

 
 

pko

Vuurmaker
Berichten
74
Ik wou altijd graag een Boretti Carbone bbq ( model erg leuk) maar na (advies) veel lezen op het forum en hier en daar goed om je heen kijken, toch maar overstag gegaan en een Weber MT/GBS gekocht.
Ik moet zeggen wat een verschil in kwaliteit dat voel je al met in elkaar zetten.
En nu is het prieel ook bijna klaar in de tuin dus het grote genieten kan bijna beginnen  :D
Nog heel even wachten op de nieuwe tuinmeubelen.
Maar daar hoeft de bbq niet op te wachten die gaat het weekend toch echt zijn vuurdoop krijgen  ;) :p

Awel dan toch een vraagje over kokos brikketen ?
Wat is nu beter ( makkelijker) die tubes of de kussen vorm.
Ik heb nu een doos tubes gebruikt in me ouwe bbq moet zeggen die branden erg goed en makkelijk aan te krijgen.
Maar het bijvullen is meteen met grote stukken te gelijk.
Wat is wijsheid  :-O


 
ik gebruik de ecobrasa briket, mooie kubus vorm, branden goed en lang
 
Thanks,

Morgen maar even 2 doosje bestellen.  :)
 
Ecobrasa bestellen....beregoeie beslissing. Je kunt zo'n briket ook goed met een klap op het mes in tweeen delen ,mocht dat nodig zijn.
En nu verder veel succes,pko!
 
willyowinki zei:
Ecobrasa bestellen....beregoeie beslissing. Je kunt zo'n briket ook goed met een klap op het mes in tweeen delen ,mocht dat nodig zijn.
En nu verder veel succes,pko!

Waarom zou je een briket door de midden willen breken  :-/ 
Gewoon genoeg er op doen en ben je klaar je schuiven dicht zetten en je Weber gaat uit en wat er over blijft kun je de volgende keer weer gewoon gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan