BasBQ
Beef en Steak

Tijd om mijzelf voor te stellen

Joep Boxelaar

Tondelzoeker
Berichten
2
Hallo,
Aan mij de beurt om mij voor te stellen. Dank jullie wel voor het toelaten.

Ik ben Joep Boxelaar, 61 jaar, getrouwd met Heleen en we hebben uit huis wonende kinderen. Vanaf mijn jeugd heb ik al van mijn ouders de liefde voor mooi eten meegekregen. Een voor de BBQ, in welke vorm dan ook. Min kinderen pakten dat ook op en onderscheiden zich door heel innovatief te BBQ-en en te koken. Echt beter dan ik kan.
Ik gebruik het meest de Bastard large doordat je die goed om temperatuur kunt houden. Van low and slow tot mega heet voor de pizza's. Experimenteren met deeg is boeiend. Daarnaast heb ik van Weber een Mastertouch 47 en een Q2200 (nauwelijks meer in gebruik). Ik BBQ het hele jaar door.

Op dit forum wil ik ervaringen delen en ophalen. Ter inspiratie en om "beter" te worden.

We spreken elkaar!
Joep

BBQ zalm whisky.JPG
 
Welkom!
 
Welkom Joep!
 
Welkom Joep! Ik ben nu wel nieuwsgierig wat dat experimentele dan voor resultaten oplevert :D
 
Welkom Joep!
 
Welkom Joep, veel plezier op het genootschap
 
van harte welkom Joep,
er is genoeg inspiratie te halen hier en "beter" worden gaat dan bijna vanzelf. Lekker blijven oefenen en spelen met je barbecue. Als je vragen hebt of ergens over twijfelt, kan je hier ook altijd terecht, er is altijd wel iemand die je kan en wil helpen.
 
Welkom Joep, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan