BasBQ
Beef en Steak

Thermometer voor een spit

 
 
 

Jeroenwijnholds

Pitmaster
Berichten
678
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kern en dome meter voor mijn gril spit, weet iemand of dat bestaat?
Lijkt me lastig met een as die draait.
 
gewoon zo'n oventermometer gebruiken, iets anders gaat niet lukken vanwege dat draadje en draadloos........
ja dat bestaat nog niet.
 
Voor je gaat bestellen:

Please note this unit will not work with most Weber grills. Feel free to call our toll free number to consult with one of our customer service agents about if the grill you have will work with this rotisserie!

 
noskos zei:
Voor je gaat bestellen:

Please note this unit will not work with most Weber grills. Feel free to call our toll free number to consult with one of our customer service agents about if the grill you have will work with this rotisserie!
Oooh vriendelijk bedankt Dennis, had ik inderdaad niet gelezen. Wederom eerst weer huiswerk maken
 
ik snap sowieso niet hoe deze meter zou moeten werken op een draaiend spit.
een foodprobe in het vlees, vaste verbinding naar de meter  :(
op het eerste gezicht zou je zeggen dat het snoer van de sensor keurig om het spit gewikkeld gaat worden.
 
Dat zwarte ronde ding gaat op het uiteinde dat niet in de motor zit en bevat een zendertje dat naar de unit met display gaat. Het metalen doorvoertje zorgt ervoor dat je het kabeltje via de stang van het spit netjes je grill in krijgt zonder dat je hem doorsnijdt.
Tenminste als mijn technisch inzicht me niet helemaal in de steek laat ;)
 
noskos zei:
Voor je gaat bestellen:

Please note this unit will not work with most Weber grills. Feel free to call our toll free number to consult with one of our customer service agents about if the grill you have will work with this rotisserie!

De rede hiervan lijkt me het contra gewicht wat aan het einde zit.

Daardoor kan de sensor niet aan het einde bevestigd worden.
 
Contra gewicht zit gewoon los hoor... Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Eerder de bus die in de ring gaat en waar je draadje doorheen moet.
 
Hello,

I am from Holland,
I am looking for a thermometer for ? Weber 57 grill spit.
I have Seen the ET-75 but on the website they say That i won't match with the Weber grill spit.
Do you now what type is good for the Weber?

Wite kind ,

Dat was mijn mail aan de maverick naar aanleiding van Dennis zijn reactie, en vandaag(gisteren) heb ik antwoord gehad:


Hello Jeroen,

      The ET-75 will work on Weber charcoal 22.5" kettle rotisserie kit      but not any of the gas grills.


Thank you,
                Miss Nijmeh Abed

          Maverick Industries, Inc.
          94 Mayfield Ave
          Edison, NJ 08837
          Phone: 1-800-526-0954 ext. 211
          Fax: 732-417-9673

          Follow us on Facebook!

dus als je de 57 hebt met spit kan je hem gewoon bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan