bonkfc
Tondelzoeker
Goedemorgen,
Omdat ik nu alleen nog gen Weber kogel bbq heb, ben ik me aan het oriënteren op een kamado.
De bekende merken hebben mij inmiddels al wel overtuigd dat deze allemaal stuk voor stuk zijn geld waard zijn, echter kwam ik toevallig de kamado's van weber tegen online.
Nu vroeg ik mezelf af, of deze kamado's van weber ook zijn geld waar zijn en competitief zijn aan de andere bekende kamado merken.
Iemand ervaringen met onderstaande BBQ ?
www.weber.com
Omdat ik nu alleen nog gen Weber kogel bbq heb, ben ik me aan het oriënteren op een kamado.
De bekende merken hebben mij inmiddels al wel overtuigd dat deze allemaal stuk voor stuk zijn geld waard zijn, echter kwam ik toevallig de kamado's van weber tegen online.
Nu vroeg ik mezelf af, of deze kamado's van weber ook zijn geld waar zijn en competitief zijn aan de andere bekende kamado merken.
Iemand ervaringen met onderstaande BBQ ?
Summit® Kamado E6 Charcoal Grill | Summit® Kamado-serie | Houtskoolbarbecues
De Summit® Kamado laat qua uiterlijk en prestaties alle barbecues in dezelfde categorie achter zich. Het kenmerkende duurzame, dubbelwandige geïsoleerde staal bereikt snel de gewenste temperatuur en houdt warmte vast voor de hele dag roken, terwijl de hoeveelheid verbrande houtskool tijdens het...