Aangezien de jongste zijn A zwemdiploma gehaald was en hij mocht kiezen hebben we een aantal spiff burgers uit de vriezer gehaald en afgelopen nacht rustig laten ontdooien.
Op de terugweg van het werk nog even langs de supermarkt voor wat broodjes en gebakken uitjes. In de supermarkt nog een tweetal BBQ sauzen meegenomen om te proberen.
Voor direct gebruik
Volgens het etiket deze saus aanbrengen voor of tijdens het grillen. Iemand ervaring met deze saus en bij wat voor een stuk vlees de saus goed tot zijn recht komt?
Firing up met een lekkere Jupiler erbij
Omdraaien, plakje cheddarkaas er op en de andere kant schroeien
En iedereen kon zijn hamburger naar eigen wens versieren.
En als laatste frisse stukjes meloen
De ''direct klaar saus smaakte maar was ook niet bijzonder.
Ik had de starter voor ongeveer 3/4 gevuld met kokosbriketten van Aveve (de boerenbond alhier), goed wit laten worden en in de bbq gestort (47cm). Daarna de hamburgers er op en grillen maar.
Het viel mij op dat de temperatuur niet hoger kwam dan zo'n 180 graden en dat het vrij lang (ong. 5 min.) duurde voordat ze mooi bruin waren. De schuif onder stond helemaal open en de gaatjes in de deksel ook.
Wat doe ik fout hier??
Met vriendelijke groet,
Lesley
Op de terugweg van het werk nog even langs de supermarkt voor wat broodjes en gebakken uitjes. In de supermarkt nog een tweetal BBQ sauzen meegenomen om te proberen.
Voor direct gebruik

Volgens het etiket deze saus aanbrengen voor of tijdens het grillen. Iemand ervaring met deze saus en bij wat voor een stuk vlees de saus goed tot zijn recht komt?

Firing up met een lekkere Jupiler erbij

Omdraaien, plakje cheddarkaas er op en de andere kant schroeien

En iedereen kon zijn hamburger naar eigen wens versieren.

En als laatste frisse stukjes meloen

De ''direct klaar saus smaakte maar was ook niet bijzonder.
Ik had de starter voor ongeveer 3/4 gevuld met kokosbriketten van Aveve (de boerenbond alhier), goed wit laten worden en in de bbq gestort (47cm). Daarna de hamburgers er op en grillen maar.
Het viel mij op dat de temperatuur niet hoger kwam dan zo'n 180 graden en dat het vrij lang (ong. 5 min.) duurde voordat ze mooi bruin waren. De schuif onder stond helemaal open en de gaatjes in de deksel ook.
Wat doe ik fout hier??
Met vriendelijke groet,
Lesley