Beef en Steak

SmokinDadBbq

RaymondJ1985

Vuurmaker
Dag allen!
Allereerst fijne vakantie voor degene die nog gaan en succes voor de strijders die weer begonnen zijn.

Al een tijdje volg ik smokindadbbq op YouTube. Heel leerzaam. Hij heeft ook een guide voor het gebruik van de big green egg waar je voor moet betalen. Is er iemand die deze toevallig in bezit heeft?

Mvg Raymond

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als je hem leuk vindt dan zou je hem kunnen bedanken voor alle entertainment en kennis die hij heeft gedeeld, door die guide te kopen…

Dit is een beetje vragen hier of iemand misschien een pdf van mijn boek heeft omdat je mijn blog en youtube kanaal leuk vindt.

Lekker voorbarige conclusie maar toch bedank voor je reactie.
Ik was meer benieuwd naar de kwaliteit van het boek en of mensen er de dubbel indirect of andere manieren hebben toegepast. Maar goed ik zal volgende keer m’n vraag wel beter formuleren om te voorkomen dat er meteen negatieve gevolgen aan kleven

Inderdaad, als je het beter formuleert dan voorkomt dat misverstanden 😁

Ik denk dat alle info in zijn video’s staat over zijn manier van barbecueën. Ik ben het niet altijd met zijn methodes eens en denk dat dingen makkelijker en sneller kunnen.

Ik heb van meerdere Youtubers ebooks gekocht, niet BBQ gerelateerd. Vaak van mensen met grote kanalen en je koopt dan meestal de info die over honderden video’s verspreid staat gecondenseerd in een handig bestand. Scheelt je heel veel tijd aan video’s kijken 😁 En je steunt er je favoriete makers mee.

Dag allen!
Allereerst fijne vakantie voor degene die nog gaan en succes voor de strijders die weer begonnen zijn.

Al een tijdje volg ik smokindadbbq op YouTube. Heel leerzaam. Hij heeft ook een guide voor het gebruik van de big green egg waar je voor moet betalen. Is er iemand die deze toevallig in bezit heeft?

Mvg Raymond

Hij is sinds kort inderdaad weer terug bij BGE. Het meeste kun je terugvinden in zijn video's denk ik. Ik heb er ook wel eens over nagedacht om zijn guide te kopen om hem te ondersteunen en wat wijzer te worden. In tegenstelling tot vele anderen levert hij namelijk ook echt bewijs voor zijn methodes en zijn die vaak niet puur op meningen of voorkeur gebaseerd.

Voor het geld hoef je het in principe niet te laten. :)

Het eerst op temperatuur laten komen van je barbecue voordat het vlees erop gaat is iets wat ik nog steeds onzin vind en zonde van de tijd en brandstof. Maar we hoeven niet naar de maan en er zijn meerdere manieren om een goed resultaat te krijgen.

Ik vond vooral het werken met twee halve maan deflectors die in het midden open liggen wel een interessant idee! En dat hij het proefondervindelijk aantoont vind ik ook heel tof. Zo bracht met me op ideeën. Mss voor een volgende sessie

Het eerst op temperatuur laten komen van je barbecue voordat het vlees erop gaat is iets wat ik nog steeds onzin vind en zonde van de tijd en brandstof. Maar we hoeven niet naar de maan en er zijn meerdere manieren om een goed resultaat te krijgen.
Dat is zeker zo, hij pakt het allemaal vrij 'wetenschappelijk' aan. Wil ook niet beweren dat het de beste manier is om het te doen. Er zijn meerdere wegen naar Rome :)

Terug
Bovenaan Onderaan