BasBQ
Beef en Steak

Smokey Ribs

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
Ja hoor, na een beetje een valse start (duurt toch lang dat zo'n smoker op temperatuur komt.... :blush: ) ben ik nu toch aan de gang! Gisteren de ribs in de rub gezet en nu dus op de smoker! Ik hoop dat het wat wordt! Receptje van BBQ-nl dus daar kan het niet aan liggen  ;)

14bb7m.jpg


2417ejr.jpg
 
Zien er al heerlijk uit Linda. Nu nog even het "ikea ribrekje" aanschaffen en dan kun je nog meer ribbels kwijt op je Q  ;)
 
maroc zei:
Zien er al heerlijk uit Linda. Nu nog even het "ikea ribrekje" aanschaffen en dan kun je nog meer ribbels kwijt op je Q  ;)

Ben over twee weekjes jarig dus het verlanglijstje is al ingediend!
 
Ikea ribrekje kost 5 euries, hou je ook nog mooi beetje budget over voor de rest bv een maverick et-733 of een foodsaver of een....... :D
 
Het eindresultaat! Echt heerlijk!! Super recept wederom van Noskos! Ben er blij mee, en mijn gezinsleden ook hihi. Alles is op!

2ynrype.jpg


P.s. Camiel ik ben niet verantwoordelijk voor nogmaals waterschade hoor!  ;)
 
Lekker hoor, ribbels. Ziet er pico uit!
 
Slurpslrrpkwijlslrrrrrpp. Gelukkig heb ik een tablet :D heerlijke ribbels
 
prima run zeg ik!
 
U is goed bezig!! =D>
 
Zo, dat ziet er even heerlijk uit zeg! Ik krijg spontaan trek.
 
Geen water gedaan, ik had al moeite om de de smoker op de juiste hoge temp. Te krijgen dus heb op den duur de hele pan vervangen door alleen een stuk alu folie en toen ging het goed! Soms moet je een beetje inventief zijn!
 
Heerlijk zoals die er uit zien, kan niet anders zeggen!
 
That's a mighty good looking pair of rib's.
 
Nice !
 
Terug
Bovenaan Onderaan