Beef en Steak

Smashburgers en gerookte aardappelsalade

CrossFit

Sprokkelaar
Omdat ik de bbq vanochtend aangestoken had om Moink Balls te maken, had ik nog vuur "over". Ook had ik nog rode krieltjes, dus tijd om gerookte aardappelsalade (recept van Noskos) te maken.
Extra briketten erbij gedaan, rookhout en schaal erop. Bij de Moink Balls moeite om de temperatuur laag te houden, nu moeite om de temperatuur omhoog te krijgen. Roosters open gezet en op een gegeven punt zat hij op de 170 gr. Dan maar wat langer erop.

Ik vroeg aan de kinderen wat ze vanavond erbij wilden eten. Unaniem: broodje hamburger. Prima, maar wel op een andere manier, namelijk smashburgers met zelfgemaakte big mac saus (naar recept van Oh My Foodness.
Het eerste wat wat het kritische publiek (de kinderen) zeiden: NOOIT meer kant & klaren hamburgers uit de supermarkt. Nou, daar ben ik het volledig mee eens.

Aardappelsalde vonden ze wat te scherp van de mosterd. Volgende keer de helft ervan erin doen.

Rooster nog wat aangebakken van de Moink Balls:censored:. Met de bbq borstel kreeg ik het er niet goed vanaf. Morgen maar even in de ovenreiniger zetten.

IMG_20230529_150219145_HDR.jpg

IMG_20230529_183004622.jpg

IMG_20230529_180912274_HDR.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan