BasBQ
Beef en Steak

Rund: Mijn moeders Goulash

Deze ga ik zeker eens maken Ewald! Lijkt me een topper!

Één ding valt me wel op; als het naar recept is van een Joodse familie is de ontbijtspek er zeker later bijgekomen? ;)
Ik weet niet hoe vroom/orthodox Joods de familie Kellerman toen was.
Er zijn bijvoorbeeld ook genoeg Islamieten die roken als een schoorsteen. :giggle:
 
Ik kreeg de trranen al in mn ogen bij het lezen... to do list........ Dank je Ewald..
 
Ik kreeg de trranen al in mn ogen bij het lezen... to do list........ Dank je Ewald..
Vooral maken Ruud, vorige week heb ik nog een bakje naar mijn vader gebracht (Tafeltje dekje ;))
Hij heeft weer zitten genieten, deze is net zoals je moeder hem maakte, zo lekker. Mooi toch.
Bij de Jumbo verkopen ze Donker bruin van Alfa, dat is te vergelijken (misschien wel beter) met oud bruin van Heineken dat niet meer wordt gebrouwen. zijn beiden zoete bieren met een heel laag alcoholpercentage
 
Vooral maken Ruud, vorige week heb ik nog een bakje naar mijn vader gebracht (Tafeltje dekje ;))
Hij heeft weer zitten genieten, deze is net zoals je moeder hem maakte, zo lekker. Mooi toch.
Bij de Jumbo verkopen ze Donker bruin van Alfa, dat is te vergelijken (misschien wel beter) met oud bruin van Heineken dat niet meer wordt gebrouwen. zijn beiden zoete bieren met een heel laag alcoholpercentage
Gisteren je moeders recept gemaakt, Ewald, wat een heerlijkheid. Het tussentijds proeven was al een genot. Kan niet wachten tot de tweede hap morgen.. dan is het helemaal goed op smaak denk
 
Zondag gemaakt en maandag gegeten, kan zeggen dat ie hier goed in de smaak is gevallen.
Was erg goed te doen, dit is wel een blijvertje.
Bedankt voor het delen
 
Terug
Bovenaan Onderaan