BasBQ
Beef en Steak

Rendang gyoza

Mooi verslag van een lekker gerecht en nog een keer opscheppen klinkt bekend 🤣

Had je al van de pepers geproefd omdat het zweet uit elke porie kwam? Maar gelukkig is het overgegaan
En gezellig zo met je meissie erbij 👍🏻👍🏻
 
zou dit overigens ook slagen met pulled pork? of is dat vloeken in de kerk?
kan je wel oefenen met het soort pasteitjes.
 
Bedankt voor de naam van je snijplank, heeft me weer wat verder gebracht. Alleen de ronde nog kunnen vinden, twijfel nog, liever de rechthoekige :D
 
zou dit overigens ook slagen met pulled pork? of is dat vloeken in de kerk?
kan je wel oefenen met het soort pasteitjes.

Of je de rendang met pulled pork kan maken? Of de dumplings? Beiden kunnen vast wel. Laat je het ons weten als je het probeert? 😁
 
Ziet er lekker uit ! Heb je al geprobeerd om de pepers eens te vervangen door een habanero'tje of Mdm jeanette deze geven een fruitige exotische smaak aan je gerecht en toch een lekkere pit. Als (uit de hand gelopen) chili/hobby kweker(ieder seizoen een 20 verschillende soorten) werk ik dagelijks met chili producten en de fruitige smaak van deze vernoemde pepers gaan goed in de aziatische keuken :)
 
Ik heb wel habanero's in huis maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Hoeveel zou jij gebruiken op de hoeveelheid die ik gemaakt heb? Ik zou denken dat als je maar 1 habanero gebruikt (zonder zaadjes) je het nauwelijks zal terugproeven?
 
Ik heb wel habanero's in huis maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Hoeveel zou jij gebruiken op de hoeveelheid die ik gemaakt heb? Ik zou denken dat als je maar 1 habanero gebruikt (zonder zaadjes) je het nauwelijks zal terugproeven?
Ik zou beginnen met 1 habanero, als ik de hitte een beetje bereken zit jij met je rode pepers ongeveer aan 60000 scu on hitte een haba heeft al snel 300000 scu in hitte dus 5 to 8x zoveel ;) start met eentje en werk per halve naar smaak verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan