BasBQ
Beef en Steak

Procureur te snel gaar?

J

Jojanneke

Gast
Ik heb mijn procureur er vanmorgen om half 8 op de Q gelegd op 120 graden, nu 6,5 uur later is de kerntemp. al 88 graden.
Vind dat zo snel gaan, ook geen last gehad van dalende/ stil staande temp. Iemand enig idee hoe dit kan? Dit is mijn eerste keer!
 
Het zou heel goed aan je vlees kunnen liggen.

 
Hoe heb je die temperatuur gemeten? Als het een ingebouwde thermometer is kan er best wel eens 20?C verschil zitten tussen wat die aangeeft en wat de temperatuur op het rooster is.

@Hendrik Willem, dan is het geen procureur, die is taai ;)
 
Vreemd, en je weet zeker dat je procureur hebt? Trouwens, dat is wat ik mis in het draadje, FOTO's ;)
 
Ja bij het analyseren van dit soort dingen zijn foto's essentieel dusssss

28-07-13+-+1
 
Je kan ook even de kern temperatuur meter eruit halen en terug doen. Ik heb zo'n grapje ook gehad. Een andere thermometer voor een dubbel check kan ook geen kwaad.
 
Jojanneke, om foto's te kunnen plaatsen moet je ze eerst 'uploaden' naar een online foto album, als photobucket, picasa of mijn fotoalbum.nl of iet dergelijks.
Dan kan je het URL adres van je foto hier plaatsen,
Code:
[IMG]www.......jpg[/IMG]
en dan zal het hier te zien zijn.

Een uitgebreide beschrijving staat in het huishoudelijk deel http://www.bbqgenootschap.nl/forum/huishoudelijk/foto%27s-op-het-forum-plaatsen/
 
Jojanneke, hoe is het afgelopen vandaag?
 
ook wel leuke info misschien, hoe zwaar woog het stuk vlees? een klein stukje is sneller op temperatuur dan een half varken...
 
Ik ben onderhand wel benieuwd naar de afloop!! :-??
 
Terug
Bovenaan Onderaan