BasBQ
Beef en Steak

Pork Tenderloin Jim Johnson style

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Afgelopen zaterdag hele tijd met Jim Johnson staan praten. Wat een genot om naar de verhalen van die man te luisteren. Toen ik zaterdag avond thuis kwam, meteen de BBQ aangezet en een recept dat hij mondeling heeft toegelicht gemaakt.

'Keep it simple' is zijn motto. Varkenshaasje is gerubt met peper en zout, even aanbakken en inpakken met balsamico azijn met bruine suiker totdat hij de 62C aan tikt. Resultaat was heerlijk!

DSCF1628_zpscab4ffb1.jpg


DSCF1638_zps6785c331.jpg


Daarbij country style patatoes gegeten, uiteraard ook van de BBQ:

DSCF1641_zpsff495521.jpg


en bonen met spek, ook van de BBQ:

DSCF1626_zpsd613ddf1.jpg


al met al een heerlijk maaltijd!
 
Ziet er prima uit, Kan me je inspiratie voorstellen, heb ff staan luisteren met uitleg over ribs
 
Ziet er lekker uit.
 
Ik snap het helemaal!
 
Ziet er erg goed uit!

Kan me alleen maar bij je aansluiten over Jim Johnson. Als die ooit een BBQ-class in NL komt geven, dan zorg ik dat ik erbij ben. Geweldig hoe die man kan vertellen.
 
Wow Tom, dat ziet er bijzonder lekker uit!
 
Lekker, die aardappels ook van de Q ?
 
maroc zei:
Lekker, die aardappels ook van de Q ?

jip, alles. heb alleen de boontjes even voorgekookt!
 
Mooie foto's!! ;)
 
structor zei:
Het ziet er echt waanzinnig lekker uit. Prachtige foto's ook! Wat bedoel je precies met aanbakken, even direct of in een skillet oid.

Even direct op de BBQ voor de kleur, rest gewoon ingepakt!
 
Ziet er fantastisch uit!
 
Makkelijker kan niet. Vastkokende aardappeltjes in parten snijden in alu bakje, olijfolie erop, tijm, garlic salt en beetje gewoon zout en indirect op bbq van 200c voor ongeveer 40 minuten. Regelmatig even omschudden
 
Big-T zei:
Makkelijker kan niet. Vastkokende aardappeltjes in parten snijden in alu bakje, olijfolie erop, tijm, garlic salt en beetje gewoon zout en indirect op bbq van 200c voor ongeveer 40 minuten. Regelmatig even omschudden

Ok, dat is idd  vrij eenvoudig. Ga het er zeker een keer bij maken
thnx  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan