BasBQ
Beef en Steak

Pork short ribs

Gelukkig dat deze van de snert gered zijn. Smaken me erg goed. En het is gelijk makkelijk delen aan tafel. Iedereen een stuk.
Ik heb gevraagd of hij nu heel de ribben wil uitsnijden. Zal een beste lap worden denk ik. Ook heb ik gevraagd of hij eens de beef back ribs van het rund kan uitsnijden. Daar gaat ie ook achter aan. Dus het gaat nog een mooie zomer worden.

En de tuin... 55mtr rietmat tegen het gaas gezet. En daar moeten nog 220st Hedera tegen aan. Het monniken werk is nog niet helemaal gedaan zeg maar

Bekijk bijlage 17256
Goed excuus om tijdens het klussen lekker Low and slow te grillen 😉
 
@Bram : ziet er wel strak uit Bram. Hekwerk ook zelf gedaan?
Flinke lap heb je. Ruimte zat voor eigen groente, kruidentuintje, koeien, verkens en kippen
Succes kerel. Als ik weer eens een biertje open trek in het zonnetje zal ik aan je denken, zwoegend in de tuin. Morele steun vanuit Dinteloord zeg maar. Doe ik gewoon. :cool:

TNX man. Ik kan alle hulp gebruiken. En je weet het, zonder foto is het niet gebeurd

Hek heb ik laten zetten. Dat gaat dan lekker snel. En is de tuin weer dicht. Straatwerk, bakken metselen en overkappingen maken we zelf. Heb gelukkig ook wat kennissen met de juiste spullen. Dan maakt eea ook wel makkelijk. Straks nog even met een beste spitmachine door de tuin en het gras kan er ik. Zullen de brakken ook minder onder de bagger komen te zitten hahahaha.
En idd. Als je lekker bezig bent heb je een mooie reden om de BBQ aan te zetten voor de lunch.
 
TNX man. Ik kan alle hulp gebruiken. En je weet het, zonder foto is het niet gebeurd

Hek heb ik laten zetten. Dat gaat dan lekker snel. En is de tuin weer dicht.
Een hekwerk of schutting netjes strak zetten over een behoorlijke lengte zou ik ook laten zetten. 1cm verkeerd bij de eerste paal dan ben je bij de laatste paal de sjaak.
Einde is in zicht Bram 💪
 
Mooie tuin Bram(y) maar weet waar je aan begint met klimop/Hedera, ik zou daar nooit aan beginnen.

Wij hebben over een lengte van 20 meter klimop tegen de schutting staan, weet je hoeveel werk klimop met zicht meebrengt, je moet het 2 keer per jaar snoeien, je krijgt daar een berg afval van dat wil je niet weten en dan nog maar niet te spreken over de hoeveelheid stof wat er in gaat zitten, na het snoeien hoest je de longen uit je lijf, je gaat niesen en er komt een berg raar gekleurde troep uit je neus plus je ogen kunnen er flink geïrriteerd van raken, je begrijpt het al hier nooit meer klimop.

Ik zou er een mooie beukhaag neer zetten, fris groen in de lente en zomer en zeer decoratief in de herfst winter met zijn bruine blad.

Ohja je ribben zagen er lekker uit:)
 
Mooie tuin Bram(y) maar weet waar je aan begint met klimop/Hedera, ik zou daar nooit aan beginnen.

Wij hebben over een lengte van 20 meter klimop tegen de schutting staan, weet je hoeveel werk klimop met zicht meebrengt, je moet het 2 keer per jaar snoeien, je krijgt daar een berg afval van dat wil je niet weten en dan nog maar niet te spreken over de hoeveelheid stof wat er in gaat zitten, na het snoeien hoest je de longen uit je lijf, je gaat niesen en er komt een berg raar gekleurde troep uit je neus plus je ogen kunnen er flink geïrriteerd van raken, je begrijpt het al hier nooit meer klimop.

Ik zou er een mooie beukhaag neer zetten, fris groen in de lente en zomer en zeer decoratief in de herfst winter met zijn bruine blad.

Ohja je ribben zagen er lekker uit:)

Hahaha ik weet het. Er stond eerst een laurier haag van 3mtr hoog en 2m breed. Daar had ik ook werk mee. Het is maar 500m2 perceel. Dus het werk valt wel mee. Grotendeels komt er gras/speeltuin langs het hek. Kan het snoeispul mooi met de maaier mee. En wij mogen in Breda 3 GFT container hebben. Afval komt wel weg hier. En het belangrijkste, ik vind het heerlijk om buiten te werken. En vooral als ik de dag dan kan afsluiten met een heerlijk koud bier en wat lekkers van de BBQ
 
Mooie tuin Bram(y) maar weet waar je aan begint met klimop/Hedera, ik zou daar nooit aan beginnen.

Wij hebben over een lengte van 20 meter klimop tegen de schutting staan, weet je hoeveel werk klimop met zicht meebrengt, je moet het 2 keer per jaar snoeien, je krijgt daar een berg afval van dat wil je niet weten en dan nog maar niet te spreken over de hoeveelheid stof wat er in gaat zitten, na het snoeien hoest je de longen uit je lijf, je gaat niesen en er komt een berg raar gekleurde troep uit je neus plus je ogen kunnen er flink geïrriteerd van raken, je begrijpt het al hier nooit meer klimop.

Ik zou er een mooie beukhaag neer zetten, fris groen in de lente en zomer en zeer decoratief in de herfst winter met zijn bruine blad.

Ohja je ribben zagen er lekker uit:)
Eindelijk iemand met verstand.
Maar helaas, naar mij luistert hij ook niet
 
Lekkere ribbels Bram, ziet er mooo uit zo!!! Mooie duidelijke reportage, en erwtensoep is lekker, maar ribbels zijn lekkerder

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Mooi gerecht en een heerlijke tuin! Je kan zelfs een plek maken voor een driepoot bbq op open vuur 😁😜
 
Mooi gerecht en een heerlijke tuin! Je kan zelfs een plek maken voor een driepoot bbq op open vuur

TNX. En die Schwenkbraten staat al op de planning. Gebruiken we in Duitsland veelvuldig na het Jagen. Heerlijk spektakel van spelen met vuur en grillen van allerhande lekkers
 
Zo! Een mooie afwisseling tussen alle spare ribs, beef ribs en pulled pork👌🏼 (Dit stukje vlees heeft wel iets weg van de combinatie van de 3🤭).
Met veel plezier dit draadje gelezen.👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan