BasBQ
Beef en Steak

Pizzaburger (not your average Italian burger)

Fantastisch idee èn ook nog eens geweldig uitgewerkt! Proficiat met deze mooie inzending en veel succes bij de wedstrijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Dit is de kracht van dit forum. Prachtige creaties delen, zodat anderen daar inspiratie van op kunnen doen. Dit is ook de combinatie van de lekkerste gerechten van mijn kinderen dus deze ga ik zeker een keer maken. Heb je het recept van het deeg?
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Dit is de kracht van dit forum. Prachtige creaties delen, zodat anderen daar inspiratie van op kunnen doen. Dit is ook de combinatie van de lekkerste gerechten van mijn kinderen dus deze ga ik zeker een keer maken. Heb je het recept van het deeg?
Zeker. Ik gebruik het recept van miljuschka. Alleen stap 6 overgeslagen en uiteraard niet in de oven 😉

Focaccia deeg
 
Heerlijk! Gehemelte niet verbrand door de pizza? Ik heb altijd bij de eerste hap salami pizza een brandwond, ik leer dat nooit!

Mooie burger! Ik ga m binnenkort ook eens proberen met de kids!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Haha
Waarderingen: Iss
Heerlijk! Gehemelte niet verbrand door de pizza? Ik heb altijd bij de eerste hap salami pizza een brandwond, ik leer dat nooit!

Mooie burger! Ik ga m binnenkort ook eens proberen met de kids!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee gelukkig niet verbrand 😀 maar het klinkt wel heel erg herkenbaar. Dan denk je valt mee hoe heet het is en dan trek je in een keer zo’n plak salami van je pizza af… voel je 3 dagen later nog.
 
Mooie burger. Echt iets aparts. ik denk wel dat ik hem lust. Top
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Wat een super leuk idee is dit. Ik denk wel dat je aan 1 broodje genoeg heb. lijkt me ook superlekker
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Wat een super leuk idee is dit. Ik denk wel dat je aan 1 broodje genoeg heb. lijkt me ook superlekker
Thanks! 1 broodje was zeker een hele hap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan