BasBQ
Beef en Steak

Patrick stelt zich voor

  • Onderwerp starter PatrickCB750F2
  • Startdatum
P

PatrickCB750F2

Gast
Lang geleden een Q gehad, ergernis over droog of verbrand vlees en een tuin vol as groeide. Na een tijdje het ding weggemikt en iets elektrisch gekocht. Dat was het eigenlijk ook niet, maar ach... Wel af en toe een enthousiaste collega die het had over low and slow. Leuk... Maar ach...

Tot deze zomer in Frankrijk, een campinggast met een klein appelgroen draagbaar ding, voorzien van een deksel. Daar kwam zeer smakelijk eten vanaf, sappig...

Afgelopen woensdag een bbq met wat buren, een ivoorwitte Weber trok de aandacht. Dat is handig, zo'n temp metertje in het deksel. Goh, hij brandt wel lekker en 11 personen hebben er van 17 tot 2330 uur met plezier van gegeten, sappig, mals en zeer smakelijk vlees. Krokant hoeft niet te betekenen dat het aangebrand is... Aha. Dat deksel waar het as op viel was de volgende ochtend deels verspreid over de tuin. Hmmm, ze hebben ook een aspan en ik zoek nog een verjaardagscadeau...

Het hek was van de dam, zoeken op het net bracht mij hier en gezien de vele info, tips en truc's ben ik gebleven.
Door dit forum gekomen tot een Weber Master Touch GBS Edition van 57cm.
4 dagen in bezit en al drie dagen heerlijk gebruikt.

Een foto zegt meer dan tekst:



Het dessert:


Hij bevalt meer dan prima!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom bij de club
 
Welkom. Genoeg idee?n hier om je familie en jezelf nog vaker te verassen
 
Terug
Bovenaan Onderaan